وان‌پلاس هندزفری‌های جدید با پورت USB-C معرفی کرد

کمپانی وان‌پلاس یک مدل هندزفری ارزان قیمت تولید معرفی کرده است که به جای پورت 3.5 میلیمتری، پورت USB-C دارد.

وان‌پلاس هندزفری‌های جدید با پورت USB-C معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت وان‌پلاس به تازگی محصولی را معرفی کرده است که بسیاری از کاربران اندروید درخواست ساخت آن را برای مدتی طولانی بود که داشتند؛ یک هندزفری ارزان‌قیمت و در عین حال با کیفیت که با پورت USB-C به دستگاه متصل می‌شود و صداها را منتقل می‌کند. این درخواست‌ها به این دلیل از کمپانی‌های سازنده هدفون‌ها شده است که همه درگاه‌های انتقال صدا از حالت سنتی جک 3.5 میلیمتری به USB-C تغییر کند.

محصول جدید وان‌پلاس Type-C Bullets نام دارد و ورژن آپگرید شده نسخه‌های قدیمی آن Bullets Wireless است. Bullet v2 قیمتی معادل 19.99 دلار داشت و وان‌پلاس درباره Type-C Bullets قول داده است که قیمت این محصول را تغییر ندهد در حالی که علاوه بر تغییر دادن پورت آن به USB-C، چند تغییر کوچک در قابلیت‌ها و طراحی آن داده است. Type-C Bullets با داک داخلی Cirrus Logic تولید خواهند شد که باعث می‌شود با اکثر دستگاه‌های دارای پورت USB-C مانند لپتاپ‌ها و تبلت‌ها به راحتی و بدون دردسر کار کند. این هندزفری همچنین یک میکروفوت و ریموت کنترل داخلی هم دارد.

وان‌پلاس اعلام کرده است که هندزفری‌های جدید این شرکت همراه با پرچمدار بعدی این شرکت به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در خبرهای قبلی از این شرکت مشخص شده بود OnePlus 6T پرچمدار بعدی این شرکت خواهد بود که قرار است با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تولید شود. زمان دقیق معرفی رسمی این محصول شرکت وان‌پلاس اعلام نشده است و انتظار می‌رود Type-C Bullets اوایل نوامبر امسال روانه بازار شود.

در ادامه تصاویری از محصول USB-C شرکت وان‌پلاس را مشاهده کنید.

وان‌پلاس هندزفری‌های جدید با پورت USB-C معرفی کرد

وان‌پلاس هندزفری‌های جدید با پورت USB-C معرفی کرد


بیشتر بخوانید: طراحی آینده تلفن‌های همراه چگونه خواهد بود؟


انتهای پیام/

کمپانی وان‌پلاس از هندزفری‌های USB-C خود رونمایی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار