قابلیت چرخش هوم اسکرین به گلکسی‌اس 8 و نوت 8 اضافه شد

سامسونگ در جدیدترین به روز رسانی خود قابلیت چرخش هوم اسکرین را که تنها مختص گلکسی اس 9 بود، به پرچم‌داران قدیمی اش اضافه کرد.

قابلیت چرخش هوم اسکرین به گلکسی‌اس 8 و نوت 8 اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احتمال دارد سامسونگ قابلیت های گوشی های پرچم دار خود را به گوشی های قدیمی‌تر اش اضافه کند؛ سامسونگ این کار را از شرکت وان پلاس تقلید کرده است.

این شرکت کره ای پیش‌تر قابلیت قفل کردن صفحه هنگام پخش ویدئو را در پرچمداران خود یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس قرار بود که این قابلیت را به نوت 8 نیز آورد. حال قصد دارد در اقدامی مشابه دیگر قابلیت های پرچمداران را به گوشی های قدیمی اضافه کند.

اکنون به روز رسانی جدیدی برای گوشی های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 منتشر شده که قابلیت چرخ هوم اسکرین را به این گوشی ها اضافه می کند. پیش از این گلکسی اس 9 تنها گوشی ای بود که قابلیت مذکور را دارا بود. اگر صاحب گوشی های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 هستید می توانید با ورود به بخش تنظیمات به قسمت Home Screen Settings بروید و با غیر فعال کردن گزینه Portrait mode only چرخش صفحه هوم و قرار گرفتن در حالت Landscape را فعال نمایید.

قابلیت چرخش هوم اسکرین به گلکسی‌اس 8 و نوت 8 اضافه شد

گزارش از سید محمد مهدی میران زاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار