آغاز رزمایش محمد رسول الله (ص) در شوش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: این رزمایش با هدف تقویت روح حمایت از نظام و اثبات اینکه مردم حامی نظام هستند در ۳ مرحله در شهرستان برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سروان پاسدار علیرضا ایمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش بیان داشت: مهم ترین پیام رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله(ص)2، اقتدار، نشاط و امید به آینده است.

سیدراضی نوری، نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همه را به زنده نگه داشتن محرم وصفر سفارش می کنند زیرا مظلومیتی که در حق مسلمانان از صدر اسلام تابه امروزبوده جز با احیای محرم و صفر امکان پذیر نیست.

وی افزود: امروز اگر امر به و معروف و نهی از منکر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و نقشه راه را برای خود ترسیم کنیم مشکلات جوانان و نوجوانان برطرف می شوند.

نوری گفت: جامعه ما امروز از طریق فضای مجازی بمباران می شود لذا برای دفاعی جانانه، مکتبی و معقول باید راه امام حسین(ره) را انتخاب کنیم و رزمندگان از همین مکان یعنی حرم دانیال نبی به جبهه های جنگ اعزام می شدند و امروز نیز فرزندان این مرز وبوم لبیک گوی مقام معظم رهبری هستند و در آمادگی کامل به سر می برند.

انتهای پیام/م

رزمایش محمد رسول الله (ص) در شوش برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.