برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله در اهواز

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایان بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله در مصلای امام خمینی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایان بسیج سپاهیان محمد رسول الله در مقابل یاوه گویی های آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و ضد انقلاب، این پیام را دارد که بسیجیان و خانواده شهدا برای دفاع از کشور و انقلاب همیشه در صحنه هستند.

وی با اشاره به ناحیه های شرکت کننده در این رزمایش افزود: طی این رزمایش، نیروهای بسیجی در ۲۸ ناحیه اردوگاهی در استان مستقر خواهند شد  و 2 ناحیه امام حسین علیه‌السلام و امام علی علیه‌السلام شهر اهواز در مرکز استان مستقر می‌شوند و در دفاع مقدس با همین لشکر محمد رسول‌الله با حضور پرشور بسیجیان مشت محکمی بر دهان صدام ظالم زدیم.

شاهوارپور بیان داشت: امروز هم این رزمایش بزرگ در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و ضدانقلاب، این پیام را دارد که  بسیجیان و خانواده شهدا برای دفاع از کشور و انقلاب  همیشه در صحنه هستند.

فرمانده سپاه خوزستان عنوان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب این آرزو را به گور خواهند برد که نظام اسلامی ما را دچار مشکل کنند و امروز در سراسر استان به شهدا اعلام کنیم راه آن ها ادامه دارد و این حرکت توسط بسیجیان عزیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/م

رزمایش محمد رسول‌الله  در اهواز برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.