مرحله دوم اقتدارعاشورائیان در کرمان

۴۰ گردان از بسیجیان کرمان امروز در دومین روز از رزمایش استانی اقتدارشان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی در جمع بسیجیان کرمان گفت: در رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)که مرحله دوم این رزمایش در سطح کشور و در سطح استان کرمان در حال برگزاری است، ۴۰ گردان بیت المقدس از بسیجیان استان کرمان شرکت داشتند که از این تعداد شش گردان امروز در سطح استان کرمان مشغول برگزاری این رزمایش هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام سه راهبرد را بر علیه انقلاب اسلامی در شرایط کنونی طراحی کرده اند، افزود: یک راهبرد کوتاه مدت، دو راهبرد میان مدت و سه راهبرد درازمدت است.

سردار ابوحمزه بیان داشت: در راهبرد کوتاه مدت دشمنان به دنبال ایجاد اغتشاش در جامعه هستند، از جمله حرکت‌هایی که در دی سال ۹۶ و حرکت‌هایی که در تیر و مرداد، بعضی از صنوف و اقشار مردم را به خیابان‌ها کشاند تا در مقابل انقلاب اسلامی و نظام بایستند و این حرکت را به عنوان نافرمانی مدنی در تبلیغات جهنمی غرب و جدایی مردم از نظام مطرح کنند که خوشبختانه با هوشیاری اقشار مختلف جامعه این حرکت دشمن ناکام ماند و در نطفه خفه شد و نتوانستند در سطح کشور حرکت آنچنانی به غیر از حرکت‌های محدود که آنهم خنثی شد، انجام بدهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آن چیزی که دشمن هم اکنون دنبالش است این است که بدنه جامعه را به شکل توده‌ای در مقابل نظام بکشاند و با جنگ روانی، تهدید، دروغ و با وسایل تنش آور و حرکت‌هایی از این دست بتوانند در کوتاه مدت به اهداف خودشان برسند؛ اما، خوشبختانه با هوشیاری مردم و بسیجیان و مسئولان دلسوز، متعهد و متدین و انشاالله به فضل الهی این حرکت آن‌ها خنثی خواهد شد.

سردار ابوحمزه افزود: دشمنان در بحث میان مدت به دنبال فشار اقتصادی بر مردم هستند. تورم و گرانی ارز، سکه، خودرو، مسکن و سایر موضوعاتی که الان شما می‌بینید به این بخش برمی گردد بخشی که قسمتی از آن به خارج از کشور و بخشی از آن هم به داخل کشور برمی‌گردد؛ اما، آن چیزی که دشمن در میان مدت به دنبال آن است، فشار اقتصادی بر قشر‌های مختلف مردم به ویژه قشر‌های محروم و مستضعف جامعه است.

وی با بیان اینکه در دراز مدت راهبرد دشمن تغییردر افکار، تغییر در رفتار و تغییر در نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها، غربی‌ها و کسانیکه منفعل و بزدل و ترسو هستند و دم از رابطه با آمریکا می‌زنند، بحث پیگیری آن‌ها بهانه‌ای است برای تغییر گفتمان مردم و به دنبال آن تغییر در رفتار مردم و دردراز مدت به دنبال تغییر در نظام اسلامی هستند.

سردار ابوحمزه در پاسخ به این سوال که در مقابل حرکت‌هایی که دشمنان اسلام با بهره گیری از عوامل شان در داخل دنبال می کنند چه باید بکنیم، گفت: شما عزیزان بسیجی و عزیزان پاسدار و مسئولین و همه کسانی که دلسوز نظام و انقلاب کشورشان هستند در شرایطی که دشمنان بر علیه نظام ما هدف گیری کردند اولین نکته‌ای که باید به آن توجه شود تبیین ابعاد توطئه دشمن در افکار عمومی است، چون مقام معظم رهبری فرمودند بزرگترین جهاد در شرایط کنونی تبیین و بیان واقعیت‌های انقلاب است.

وی گفت::مدیریت جهادی همه مسئولان در دولت، مجلس، قوه قضاییه، دانشگاه‌ها و همه کسانی که دلشان برای کشورشان می‌تپد و به دنبال استقلال کشورشان هستند باید با مدیریت جهادی شبانه روزی کار کنند و مشکلات را حل و پشت سر بگذراند.

ابوحمزه افزود مدیریت جهادی شش ویژگی دارد کار، تلاش، علم محاسبه با خدا و تدبیر و درایت است که شامل بسیجیان و پاسداران هم می‌شود.

سردار ابوحمزه در ادامه افزود: اگر بخواهیم مشکلات حل شود و در جنگ اقتصادی پیروز شویم لازمه اش این است که سیاست‌های ۲۴ گانه را جدی بگیریم که تمام موضوعات را مقام معظم رهبری در این ۲۴ سیاست دیده اند.

وی بیان داشت:بعضی‌ها در نظام جمهوری اسلامی نگویند که نظام برنامه ندارد نگویند که جنگ اقتصادی بحران و طوفان ایجاد می‌کند اگر دقت و مدیریت باشد دقیقاً قابل اجرا است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی باید دادگاه‌ها را علنی برگزار کنند و اسامی مفسدین اقتصادی را اعلام کنندو احکامی را که در دادگاه صادر می‌شود هم در ملا عام اعلام کنند.

سردار ابوحمزه بیان کرد:اکنون جنگ جنگ اقتصادی است وکسانی که در جنگ اقتصادی در زمین دشمن بازی می‌کنند کسانی که با احتکار، گرانفروشی و سوء استفاده از ارز دولتی اجناس را وارد می‌کنند و در انبار‌ها دپو می‌کنندو به نوعی در مقابل نظام می‌ایستند که در این موارد هم قوه قضاییه باید قاطعانه با آنان برخورد کند و به مردم اعلام کند.

وی همچنین افزود: رسیدگی به محرومین و مستضعفین ضرورت دارد و با توجه به اینکه در استان کرمان اکنون ۲۰ هزار مددجوی کمیته امداد و قریب به پانصد هزار نفر تحت پوشش کمیته امدادو بهزیستی هستند که باید بسته حمایتی دریافت میکردند بایستی نمایندگان مجلس پیگیری کنند و در اختیار مردم محروم گذاشته شود.

سردار ابوحمزه همچنین افزود: بسیجیان در سطح استان در قالب ۳۳۹ گروه جهادی و قریب به ۶۶ هزار و ۲۵۰ نفر که عمده این‌ها جوانان و نوجوانان هستند حضور دارند بایستی در خدمت رسانی مشارکت نمایند.

وی بیان داشت:آمریکایی‌ها بدانند که می‌گویند ما در مقابل جمهوری اسلامی ایران نیستیم و تهدید می‌کنیم اگر آن‌ها از دست از پا خطا کنند بسیجیان سراسر کشور دست آن‌ها را از این مرز و بوم کوتاه خواهند کرد.

فرمانده سپاه ثارلله کرمان افزود:با توجه به اینکه گردان‌های بیت‌المقدس نقش آگاه سازی و بصیرت افزایی را در جامعه دارندبایدازامنیت پا یدار مراقبت کنند.

انتهای پیام/ی

رسیدگی به محرومین و مستضعفین ضرورت دارد

برچسب ها: سپاه ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار