قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در کشور به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی تحویل داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان فارس اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مقرر شده تعداد ۵۰ هزار واحد مسکن مهر که بدون متقاضی هستند به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تحویل داده شوند.

وی ادامه داد: آیین نامه اجرایی این کار به استان‌های سراسر کشور ابلاِغ شده و در شرف واگذاری هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور ساخته شده که از این تعداد، کار ساخت ۲ میلیون واحد به پایان رسیده و ۲۰۰ هزار واحد باقی مانده دارای برخی مشکلات هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: از ۲ میلیون واحد مسکن مهر ساخته شده یک میلیون و ۷۲۳ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و مابقی دارای مشکلاتی نظیر نداشتن خدمات زیر بنایی و روبنایی هستند که برعهده متولیان عرضه کننده این خدمات است.

مهرآبادی بیان کرد: دولت قرار شده، با توجه به مشکل مالی برخی از این دستگاه‌های متولی، مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار این دستگاه‌ها قرار دهد تا خدمات زیربنایی و روبنایی این واحد‌ها را تکمیل کنند که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال واحد‌های باقی مانده تحویل خواهند شد.

وی افزود: ۲۸۰ هزار واحد مسکن مهر در صورت تامین آب و برق آن‌ها تحویل خواهند شد.

مهرآبادی تصریح کرد: در بحث تحویل مسکن مهر عقب هستیم که باید مشکلات آن‌ها هر چه زودتر حل و فصل شود.

انتهای پیام/ن

صحبت های قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار