کیفرخواست پرونده سارینا در انتظار نتیجه کمیسیون پزشکی

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در نتیجه‌ای که از سوی کمیسیون اولیه در مورد پرونده سارینا منتشر شد، اشتباه دارویی محرز است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: متصدی داروخانه و پرستار کشیک به دلیل تحویل اشتباه دارو و مدیریت نامناسب تجویز دارو و شرکت داروسازی نیز به علت طراحی مشابه برچسب دارو‌های مترونیدازول و سولفات منیزیم که شانس بروز خطای دارویی را افزایش می‌دهد، مقصر شناخته شده اند.

هاشمیان افزود: نتیجه نخستین کمیسیون پزشکی به طرفین پرونده اعلام شد که دو نفر از طرفین پرونده به نتیجه اعتراض کردند و دوباره پرونده به کمیسیون ارائه شد.

هادی هاشمیان افزود: به محض دریافت نتیجه کمیسیون، اگر طرفین در مهلت قانونی به آن اعتراض نکنند، کیفرخواست متهمان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه فرستاده می‌شود.

سارینا دختر بچه ۸ ساله علی آبادی، ۲۵ دی پارسال با شکایت از درد شکم در بیمارستان علی آباد کتول بستری شد که بر اثر تزریق اشتباه دارو دچار افت هوشیاری شد و به کما رفت.

پدرسارینا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛گفت: به گفته پزشکان، سارینا از کما بیرون آمده است، اما زندگی اوبه صورت خواب نباتی ادامه دارد.

انتهای پیام/م
 

پرونده سارینا در انتظار نتیجه کمیسیون است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.