بسته ورزشی استان کرمان در 25 شهریور ماه

با بسته ورزشی، یک شنبه 25 شهریورماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، به سوژه های ورزشی چون: تنیسور کرمانی نایب قهرمان مسابقات مستعدین کشور، سوارکاران کرمانی قهرمان و نایب قهرمان رقابت های کشوری، کاراته کاهای جیرفتی و کسب 8 مدال رنگارنگ از رقابت های کشوری، آرمان گهر سیرجان مغلوب نیروی زمینی تهران شد و سومین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت در سالن فجر کرمان، پرداخته شده است.

تنیسور کرمانی نایب قهرمان مسابقات مستعدین کشور

فریماه فرهی مقدم، تنیسور کرمانی در رقابت های تنیس مستعدین کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

بهنام اکبرزاده، رییس کمیته استعدادیابی هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات تنیس مستعدین کشور با حضور شرکت کنندگانی از استان های اصفهان، تهران، البرز، فارس، ایلام، قم، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی،  خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران و سمنان در دو رده سنی ۷-۹ و ۱۰-۱۲ سال به میزبانی استان البرز در مجموعه تنیس جهانشهر برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها در دو بخش دختران و پسران با سرداوری سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشور انجام شد.

اکبرزاده تصریح کرد: علی افضلی پور و فریماه فرهی مقدم به عنوان نمایندگان استان کرمان به منظور شرکت در این مسابقات، از سوی سازمان لیگ دعوت شدند.

وی یادآور شد: در پایان، فریما فرهی مقدم بازیکن مستعد و شایسته ی کرمانی در رده سنی ۷-۹ سال دختران به مقام دوم رقابت ها  دست پیدا کرد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

سوارکاران کرمانی قهرمان و نایب قهرمان رقابت های کشوری

سواركاران نوجوان و نونهال استان کرمان در مسابقات قهرمانى كشور بر سکوی اول و دوم رقابت ها ایستادند.

داریوش وثوق، رییس هیئت سواركارى استان كرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات پرش با اسب قهرمانى كشور در رده هاى نونهالان و نو جوانان با شركت برترين هاى اين رشته در كشور به مدت 4 روز به میزبانی استان تهران برگزار شد.

وی افزود: تيم استان كرمان متشكل از اميد انتظارى و على شخصى مددى در رده نونهالان و آرش جعفرى اصفهانى، على يعقوبى، امين خواجويى و نيما ناظرى در رده نوجوانان در اين رقابت ها حضور یافتند.

 وثوق تصریح کرد: در پايان، اميد انتظارى در رده نونهالان عنوان نايب قهرمانى رقابت ها را به خود اختصاص داد و آرش جعفرى اصفهانى در رده نوجوانان قهرمان كشور شد.

کاراته کاهای جیرفتی و کسب 8 مدال رنگارنگ از رقابت های کشوری

تیم ۵ نفره باشگاه مرکزی جيرفت به مربیگری احمد افشاری و ذبیح اله کریمی افشار در رقابت هاى قهرمانی کشور شاهین شهر اصفهان موفق به كسب 8 مدال رنگارنگ از رقابت ها شد.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت هاى کاراته قهرمانی کشور شاهین شهر اصفهان با حضور کارته کاهایی از سراسر کشور در رشته های کاتای انفرادی، کاتای تیمی و کومیته برگزار شد.

وی افزود: سهراب عبداللهی، بهرام رئیسی، ذبیح اله کریمی افشار و سعیدسالاری از جمله داوران شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

امیری تصریح کرد: در پایان نتایج زیر حاصل شد:

کاتای انفرادی

امیرمحمدمسلمی طلا

محمدعلی مسلمی طلا

امیرحسین مسلمی طلا

کاتای تیمی

امیرمحمدمسلمی نقره

محمدعلی مسلمی نقره

امیرحسین مسلمی نقره

كوميته

آرش کریمی افشار طلا

محمد مهدی کریمی برنز

آرمان گهر سیرجان مغلوب نیروی زمینی تهران شد

در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور،  تیم نیروی زمینی تهران با یک گل مقابل میهمانش آرمان گهر سیرجان به برتری رسید.

در هفته ی دوم رقابت های گروه ب، دو تیم نیروی زمینی تهران و آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه شهدای نزاجا تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

آرمان گهر سیرجان با ترکیب مجید غلامی، ابراهیم ولی پور، هادی موثق، امیر محمود آبادی، حمیدرضا حاتمی، محمد شریف زاده، امیر علی کاخی، حمید ابراهیمی، ایمان رازانی، وحید نور محمدی  و مختار جمعه زاده در این دیدار حاضر شد.

میثم دستجردی، محمدرضا فتحی، علی رعیت و عنایت قوچ کانلو این دیدار را قضاوت کردند و محمد دوستی ناظر این دیدار بود.

در پایان، نیروی زمینی موفق شد با تک گل سجاد موسوی سه امتیاز خانگی را کسب کند تا با شرایطی کاملا مساعد به رقابت ها ادامه دهد.

 این تیم در دیدار هفته نخست در خانه خیبر خرم آباد با یک گل به برتری رسید و هم اکنون با کسب ۶ امتیاز موقتا صدر جدول این گروه را به خود اختصاص داده است.

آرمان گهر سیرجان نیز که در بازی ابتدایی خود در خانه استارت خوبی زد و شهدای بابلسر را با سه گل از پیش رو برداشت اما در هفته دوم مغلوب نیروی میزبان خود شد تا اولین باخت شاگردان قاسم شهبا در هفته دوم ثبت شود.

نماینده سیرجان هم اکنون با ۳ امتیاز در مکان سوم جدول گروه ب جای دارد.

آرمان گهر سیرجان در هفته سوم لیگ دو میزبان مس شهر بابک خواهد بود.

سومین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت در سالن فجر کرمان

سومین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت از 17 شهریور جاری در سالن فجر کرمان آغاز شده است و تا 9 مهر ماه ادامه دارد.

مریم نخعی زاده، دبیر جشنواره شهید باهنر فرهنگی ـ ورزشی شهید باهنر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی شهید باهنر، ویژه کارکنان دولت به مناسبت هفته دولت با حضور بیش از هزار شرکت کننده ی خانم و آقا از ادارات کرمان در 7 رشته ی انفرادی و 2 رشته ی تیمی آغاز بکار کرد که رقابت های بخش انفرادی با معرفی نفرات برتر پایان یافت و رقابت های بخش تیمی شامل رقابت های والیبال و فوتسال است.

وی افزود: رقابت های فوتسال با حضور 25 تیم از 17 شهریور جاری شروع شده که هم اکنون در حال برگزاریست و مسابقات والیبال نیز از 6 مهر ماه آغاز می شوند.

نخعی زاده تصریح کرد: این رقابت ها نهم مهر ماه با معرفی سه تیم برتر به پایان می رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار