پلیس کربلا خبر درگیری زائران ایرانی و عراقی را تکذیب کرد

فرماندهی پلیس کربلا اخبار مغرضانه منتشره از سوی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای مبنی بر درگیری میان عراقی‌ها و ایرانی‌ها در این استان را تکذیب کرد.

پلیس کربلا خبر درگیری زائران ایرانی و عراقی را رد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، فرماندهی پلیس کربلا اخبار مغرضانه منتشره از سوی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای مبنی بر درگیری میان عراقی‌ها و ایرانی‌ها در این استان را تکذیب کرد.

وی در واکنش به برخی اخبار منتشره از سوی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای عراقی به نام «الشرقیه» -که دارای گرایش‌های بعثی و سعودی است- مبنی بر درگیری و مشاجره میان عراقی‌ها و ایرانی‌ها در کربلا، این اخبار را کاملا مردود و دروغ اعلام کرد و آن را تلاش دشمنان در جهت برهم زدن رابطه دوستی میان دو کشور عراق و ایران دانست.

فرماندهی پلیس کربلا پیگیری قضایی این‌گونه خبرسازی‌ها را لازم دانست.

دشمنان غربی و حامیان ترویسم از جمله آمریکا و عربستان اخیرا بر تلاش‌هایشان در جهت تیره کردن روابط عراق و ایران افزوده‌اند. بعد از آتش زدن کنسولگری ایران در بصره توسط مزدوران بعثی-داعشی، این بار انتشار اخبار دروغ در خصوص درگیری در کربلا جدیدترین اقدام غرض‌ورزانه دشمنان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
مردم عزیز عراق و ایران اسلامی هوشیار باشند تا دشمن قسم خورده نتواند وحدت بوجود امده بواسطه اربعین را مورد خدشه قرار دهند .
دشمنان امروز دوملت همان یزیدیان زمان امام حسین علیه السلام می باشند.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۰:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
با چارتا شایعه نمیتونین تو محرم و مراسم اربعین و رابطه مردم ایران و عراق خللی ایجاد کنید
آخرین اخبار