1500هکتار از اراضی ملی درآذربایجان غربی از تصرف سودجویان خارج شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: بیش از یکهزار و 500 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان از ابتدای امسال تاکنون خلع ید و رفع تصرف شده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، 1500هکتار از اراضی ملی درآذربایجان غربی از تصرف سودجویان خارج شدفرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: بیش از یکهزار و 500 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان از ابتدای امسال تاکنون خلع ید و رفع تصرف شده است .که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 16 درصدی برخوردار است.

سرهنگ یوسفعلی ابراهیم پور اضافه کرد: کنترل ها و گشت های شبانه روزی ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی موجب شده است امسال میزان تخریب و تصرف اراضی ملی در آذربایجان غربی 18 درصد کاهش پیدا کند.

اضافه کرد: سامانه پایش برخط حفاطت از منابع طبیعی در آذربایجان غربی راه اندازی شده و ساکنان شهرستان های مختلف استان می توانند با شماره تلفن 1504 و یا شماره پیامکی 100000001504 هرگونه تخریب، تصرف و قطع درختان جنگلی را از طریق این سامانه اعلام کنند.

آذربایجان غربی 2 هزار و 750 هزار هکتار عرصه های منابع طبیعی دارد که از این میزان 2 میلیون و 650 هزار هکتار عرصه مرتعی است.

انتهای پیام/ع

خلع ید و تصرف از اراضی ملی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.