اعزام ۲۵ ورزشکار جانباز و معلول اصفهانی به مسابقات پاراآسیایی

رئیس هیئت جانبازان و معلولان اصفهان از اعزام ۸ ورزشکار جانباز و معلول ، ۲ مربی، یک داور و ۱۴ ورزشکار نابینا و کم بینا از اصفهان برای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا باباگلیان رئیس هیئت جانبازان و معلولان اصفهان درباره تمرینات ورزشکاران اصفهانی برای اعزام به مسابقات پاراآسیایی اظهار داشت : 8 ورزشکار جانباز و معلول در اصفهان  شامل 3 نفر در والیبال نشسته و 5 نفر در دو و میدانی ،  2 مربی در تیم ملی بسکتبال با ویلچر و یک داور در رشته بسکتبال به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته ورزشکاران نابینا و کم بینا نیز در مراسم بدرقه حضور پیدا می‌کنند و 14 نفر از ورزشکاران کم بینا و نابینا در کنار 11 ورزشکار جانباز و معلول از اصفهان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان اصفهان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بر اساس ابلاغ فدراسیون ورزشکاران هر استان در شهر خودش تمرین می‌کند،  تصریح کرد : بازیکنان جانباز در حال حاضر در اصفهان و در اردوگاه شهید میثمی در حال تمرین هستند و خوشبختانه تمرینات تا کنون به خوبی پیش رفته است.

باباگلیان ادامه داد : مراسم بدرقه‌ای نیز برای این ورزشکاران در نظر داریم ، با هماهنگی که با فدراسیون عراق صورت گرفته 35 ورزشکار عراقی نیز در اصفهان حضور پیدا کرده و در اصفهان اردو زده‌اند و با ورزشکاران ایرانی نیز هماهنگ شده تا در راستای آمادگی بیشتر مسابقاتی را پیش از اعزام در اصفهان میان ورزشکاران 2 کشور برگزار کنیم.

وی درباره حضور ورزشکاران جانباز و معلول اصفهان در برنامه سه شنبه‌های بدون خودرو چهارباغ اصفهان بیان کرد : با توجه به همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری 3 جلسه برنامه در چهارباغ برگزار کردیم و ورزشکاران جانباز و معلول در چهارباغ حضور پیدا کردند تا در میان مردم حضور یابند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان اصفهان گفت : در چهارباغ سایت ورزشی را آماده کردیم که جو بسیار خوبی در میان مردم داشت ، در این برنامه سعی داشتیم تا مردم با رشته‌های ورزشی ما بیشتر آشنا شوند و تا این مسئله به عنوان یک ورزش همگانی در اصفهان صورت گیرد که روی مردم اثرات خوبی داشته باشد.

باباگلیان در باره برنامه‌های این هیئت تا پایان سال اظهار داشت : برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ای در استان تهران در دهه فجر برای ورزشکاران جانباز و معلول صورت می‌گیرد هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان برای این برنامه و مسابقات اعلام آمادگی کرده است و 250 ورزشکار خود را برای این مسابقات کشوری آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/م

ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی برای مسابقات پاراآسیایی به جاکارتا می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.