دبیر هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان:

احتمال لغو مسابقات پارا آسیایی تیراندازی با کمان زیاد است

دبیر هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان گفت: اگر تعداد کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات پارآسیایی تیراندازی با کمان به حدنصاب نرسد، قطعاً این تورنمنت برگزار نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدصادق پسندیده در مورد زمان برگزاری مسابقات ورزشی شهرهای خواهرخوانده‌ اصفهان، اظهار کرد: مدتی پیش در مورد کلیات این میزبانی جلسه‌ای با رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به توافقاتی که محمود خسروی‌وفا رییس فدراسیون با شهردار پیشین اصفهان انجام داده بود و برای اینکه زمان از دست نرود پیگیری‌های لازم انجام گرفت و در جلسه‌ای که اخیراً با رییس فدراسیون داشتیم مقرر شد مجدداً رییس فدراسیون جلسه‌ای برای ادامه برنامه‌ریزی‌ها و تثبیت برگزاری این رویداد برگزار کند که این مسابقات امسال یا سال آینده برگزار شود.

پسندیده در مورد برگزاری مسابقات کاپ آسیایی و پارآسیایی تیراندازی با کمان گفت: احتمال لغو این مسابقات وجود دارد. از آن‌جایی که قرار بود مسابقات کاپ آسیا و پارآسیایی همزمان برگزار ‌شود حدنصابی برای حضور کشورها در این رقابت‌ها درنظر گرفته شد که فکر می‌کنم تعداد کشورهای شرکت‌کننده در این رقابت‌ها به حد نصاب نرسیده است. البته هنوز آمار رسماً اعلام نشده اما در صورتی‌که تعداد کشورها به حد نصاب نرسد قطعاً این مسابقات برگزار نمی‌شود.

دبیر هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان در مورد آخرین مهلت ثبت‌نام کشورها برای حضور در مسابقات پارا آسیایی تیراندازی با کمان، گفت: ۱۴ مهرماه آخرین فرصت ثبت‌نام در این تورنمنت است. هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان تنها میزبانی و اجرای این رقابت‌ها را برعهده دارد و مسئولیت ثبت‌نام با فدراسیون‌های مربوطه یعنی فدراسیون جانبازان و معلولین و فدراسیون تیراندازی با کمان بود.

وی در مورد تعداد ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی در اردوهای تیم ملی رشته‌های مختلف، تصریح کرد: در مرحله سوم اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در بخش بانوان دهقانی و در بخش آقایان دانیال ذاکری به عنوان ورزشکار و مازیار میرعظیمی به‌عنوان مربی دعوت شده‌اند. همچنین در رشته تنیس روی میز جوانان علی اردوان و امید ذوالفقاری به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند و تا آخر هفته اسامی نهایی ملی‌پوشان اعلام می‌شود.

پسندیده اضافه کرد: در اردوی انتخابی تیم ملی بوچیا نیز محمدحسین رجبی به‌عنوان ورزشکار و مجید موسوی و سهیلا خانی به‌ عنوان مربی دعوت شده‌اند که امیدواریم به عضویت تیم ملی درآیند.

 

انتهای پیام/م

 

مسابقات پاراآسیایی تیراندازی با کمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.