سرپرست فرمانداری سیروان عنوان کرد؛

بهسازی پل دسترسی کشاورزان به اراضی

سرپرست فرمانداری سیروان گفت: تنها پل دسترسی کشاورزان و باغداران به اراضی کشاورزی و باغات این شهرستان ترمیم و بهسازی شد.

بهسازی پل دسترسی کشاورزان به اراضی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;جواد رحیمی مقدم سرپرست فرمانداری سیروان عنوان کرد: این پل در ضلع غربی شهر لومار واقع شده است و ارتباط کشاورزان و باغداران محلات شهر لومار را با اراضی کشاورزی خود و نیز با کارخانه برنجکوبی برقرار می کرد که بر اثر سیل سال 94 دچار خسارت شده بود.

وی با بیان اینکه تخریب 70 درصدی پل بر اثر سیل، کشاورزان و باغداران را برای دسترسی به اراضی خود با مشکل مواجه کرده بود، اظهار کرد: یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار برای ترمیم و بهسازی این پل اختصاص داده شده است که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در روزهای آینده به بهره برداری کامل می رسد.

سرپرست فرمانداری سیروان افزود: این شهرستان از مناطق محروم استان است که نیاز به توسعه راه‌های خود و تخصیص اعتبارات ملی برای دستیابی به توسعه و توازن منطقه‌ای دارد.

رحیمی مقدم با اشاره به قابلیت‌های گردشگری و تاریخی شهرستان سیروان، ادامه داد: با وجود این مزیت‌ها برخی از محورهای مواصلاتی روستایی و گردشگری سیروان هنوز از راه مناسب و آسفالته بهره‌مند نیستند که برای رونق گردشگری، درآمدزایی و ایجاد ارزش افزوده در شهرستان، این بخش‌ها به توجه ویژه نیاز دارد.

انتهای پیام/ د

ترمیم پلی برای دسترسی به باغات و زمین های کشاورزی

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.