استاندار ایلام عنوان کرد؛

دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان ایلام

استاندار ایلام گفت: استاندار ایلام ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان، به آنان اطمینان داد گرفتار بوروکراسی اداری نخواهند شد.

دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;قاسم سلیمانی‌دشتکی در نخستین سمینار تخصصی توسعه منطقه‌ای در ایران که باحضور اقتصاددانان و مدیران ملی و منطقه‌ای برگزار شد ، عنوان کرد: اتحاد و وحدت همه دلسوزان ایلامی در استان و خارج از استان رمز توسعه در این منطقه از کشور است که بحمدالله اکنون شاهد این وفاق و همبستگی هستیم.

وی با اشاره به این‌که امروز برای توسعه نیازمند استفاده از همه ابزارها در بالفعل کردن ظرفیت‌های استان هستیم، افزود: در استان کوچک ایلام ظرفیت‌های بسیار بزرگی در بخش‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، مرز مشترک و کنگره عظیم اربعین، جاذبه های گردشگری و ... وجود دارد که برای استفاده مطلوب از آنها نیازمند یک عزم جدی و همگانی هستیم.

سلیمانی دشتکی بر ضرورت توسعه صنایع پائین‌دستی در استان نیز تأکید و ادامه داد: ما ضمن این‌که به گرمی دست سرمایه‌گذارانی که به ایلام می‌آیند را می‌فشاریم، با حذف بوروکراسی و رفع موانع پیش رو، تسهیلات ویژه‌ای نیز برای آنان درنظر خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: برای نمونه در راستای تسهیل در کار سرمایه‌گذاران ما پیشنهاد کرده‌ایم پروانه‌های بی‌نام صادر شود تا وقتی اهلیت سرمایه‌گذار مشخص شد بدون وجود بروکراسی اداری و تلف کردن وقت، سرمایه‌گذار با فراغ بال مشغول اجرای طرح شود.

انتهای پیام/ د

صحبت های استاندار ایلام در نخستین سمینار تخصصی توسعه منطقه‌ای در ایران

برچسب ها: استانداری ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.