فقیهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

عتبات دانشگاهیان، اعزامی برای پیاده روی اربعین ندارد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ستاد امسال برنامه‌ای برای اربعین ندارد و اعزام‌ تنها از سوی بسیج دانشجویی انجام می‌شود.

عتبات دانشگاهیان اعزامی برای پیاده روی اربعین نداردمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعزام امسال دانشجویان به عتبات در اربعین امسال گفت: ستاد عتبات دانشگاهیان امسال نیز همانند سال های قبل هیچ گونه اعزامی در اربعین برای دانشجویان ندارد.

وی ادامه داد: در این باره بسیج دانشجویی با هماهنگی های لازم از سوی وزارت علوم و سایر دستگاه‌های آموزش عالی برنامه ریزی های لازم را انجام داده است و ظرفیت دانشجویان برای اعزام به اربعین تعیین می شود.

بسیج دانشجویی مسئول اعزام دانشجویان برای اربعین حسینی ع

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: اعزام دانشجویان برای روز اربعین به عهده سازمان بسیج دانشجویی است که دانشجویان را به صورت کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند کرد.

فقیهی اضافه کرد: در واقع اعزام های که از سوی ما برای عتبات در نظر گرفته شده در ایام تابستان و بهمن ماه هرسال صورت می گیرد.

وی یادآورشد: اعزام دانشجویان در دوره نوزدهم تا اول آبان ماه سال جاری ادامه دارد  و دوره بیستم هم از بهمن ماه سال جاری صورت می گیرد و اعلام ثبت نام برای این دوره از سایت لبیک اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار