حجت الاسلام والمسلمین فقیهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کاهش اعزام دانشجویان به عتبات/ با افزایش وام عتبات موافقت شده است

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: به دلیل افزایش هزینه‌های عتبات در هفته جاری با افت تعداد اعزام‌ها رو به رو بودیم.

کاهش اعزام دانشجویان به عتبات/ با افزایش وام عتبات موافقت شده استحجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات گفت: در این دوره تاکنون 32 کاروان دانشجویی به عتبات اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل افزایش هزینه‌های عتبات در این هفته با کاهش اعزام‌ها رو به رو بودیم اما شرایط  از اول محرم دوباره به حالت طبیعی بازمی‌گردد و افزایش  می‌یابد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: دلیل کاهش تعداد اعزام‌ها افزایش هزینه است به این صورت که دانشجویان ثبت نام کرده‌اند کاروان‌ها آماده اعزام هستند اما به دلیل افزایش هزینه‌ها مردم عادی سفر‌ها را کنسل می‌کنند پرواز‌ بسیاری از استان‌ها کنسل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی در خصوص افزایش وام عتبات دانشجویی با توجه به بالا بودن هزینه عتبات گفت: نامه‌ای به بانک مربوطه ارسال و درخواست کردیم که وام عتبات دانشجویی به سه میلیون تومان افزایش پیدا کند که در حال حاضر بانک با این درخواست موافقت کرده، اما هنوز بخش نامه به دانشگاه‌ها ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به عتبات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار