مدیر ستاد اقامه نماز قم خبر داد؛

اقامه نماز ظهر عاشورا در 18 نقطه از هسته مرکزی شهر قم/همکاری دو هزار نیروی شهرداری برای اقامه نماز ظهر عاشورا

اقامه نماز ظهر عاشورا در 18 نقطه از هسته مرکزی شهر/همکاری دو هزار نیروی شهرداری برای آماده سازی نماز ظهر عاشوراخامه یار گفت: نماز ظهر عاشورا در 18 نقطه از هسته مرکزی شهر قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم:خامه یار،مدیر ستاد اقامه نماز قم گفت:نماز ظهر عاشورا در صحن حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به امامت حجت الاسلام و المسلمین سعیدی اقامه خواهد شد،که این برنامه به صورت مستقیم از شبکه یک سیما پخش می شود.


وی با تاکید بر اقامه هر چه باشکوهتر اقامه نماز ظهر عاشورا افزود:با هماهنگی های صورت گرفته با هیئات مذهبی،حضور هیئت ها امسال در اقامه نماز ظهر عاشورا پررنگ تر خواهد بود.


خامه یار با اشاره به اقامه نماز ظهر عاشورا در 18 نقطه از هسته مرکزی شهر عنوان کرد: 80 امام جماعت در امامزادگان و در مناطق مختلف،هسته مرکزی شهر نماز ظهر عاشورا را اقامه خواهند کرد.


مدیر ستاد اقامه نماز در ادامه اضافه کرد:علاوه بر حرم مطهر حضرت معصومه(س)،گلزار شهدای علی بن جعفر،تمامی گلزارها، امام زاده سید معصوم،سید علی و در محل تکیه شاه خراسان نماز ظهر عاشورا هر چه با شکوه تر اقامه خواهد شد.


خامه یار گفت:در ورودی های شهر در کنار عوارضی قم،تهران در مقابل ایستگاه صلواتی نماز ظهر عاشورا برپا می شود.


وی در ادامه اضافه کرد:برای رفاه حال اهدا کنندگان خون،در کنار سازمان انتقال خون واقع در میدان روح الله محلی برای اقامه نماز ظهر عاشورا در نظر گرفته شده است.


خامه یار بیان کرد:مدرسه آیت الله گلپایگانی،مسجد امام(شبستان جدید)و صحن فاطمی پذیرای نمازگزاران خواهر در ظهر عاشورا خواهد بود.


مدیر اقامه نماز قم با اشاره به تمهیدات این ستاد برای برپایی هر چه باشکوهتر نماز ظهر عاشورا گفت:با هماهنگی های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش مدارس و دبیرستان های مسیر اطراف و خیابان های منتهی به حرم مطهر جهت وضو گرفتن در نظر گرفته شده است.


وی افزود:2000تن از کارکنان شهرداری با ستاد اقامه نماز برای آماده سازی مکان نماز ظهر عاشورا همکاری می کنند.


خامه یار با بیان این که زیرانداز و مهر به اندازه در هسته مرکزی شهر توزیع می شود، به هیئات مذهبی توصیه کرد:با وضو باشند و زیرانداز به همراه داشته باشند.


مدیر اقامه نماز قم گفت:امسال شرکت آبفای قم اقدام به ایجاد وضو خانه موقت در نقاط مختلف به ویژه در هسته مرکزی شهر کرده است.

انتهای پیام/ش

نماز ظهر عاشور در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار