آماده باش سازمان آتش‌نشانی در روز‌های تاسوعا و عاشورا

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از تدابیر ویژه این سازمان برای روز‌های تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورا خودرو‌های آتش‌نشانی در نقاط پرتردد و اطراف خیمه‌های عزاداری مستقر می‌شوند تا در صورت بروز حادثه و حریق، سریع‌تر خود را به محل برسانند.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی برای تامین ایمنی شهروندان در سطح شهر تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ نموده و برهمین اساس تمامی ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی در روز‌های تاسوعا و عاشورا در آماده باش کامل هستند.

عسکری افزود: دوازده نقطه از شهر نیز مشخص شده و نیرو‌های آتش‌نشانی با استفاده از دوازده دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات در آن مکان‌ها مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان این که موتورسیکلت‌های مجهز به تجهیزات اطفای حریق از ساعات اولیه روز در مکان‌های مشخصی اغلب در نزدیکی میادین، چهارراه‌ها، اماکن پرازدحام و حسینیه‌ها و تکایای پرجمعیت‌تر مستقر می‌شوند، گفت: همچنین در روز عاشورا برای آیین خیمه سوزی نیز نیرو‌های آتش‌نشانی استقرار پیدا خواهند کرد.

وی با بیان این که هدف از استقرار نیرو‌های آتش‌نشانی، کاهش زمان رسیدن به محل حادثه است، افزود: تمام تلاش ما این است که خدمت رسانی سریع و با کیفیت به همشهریان داشته باشیم و امیدواریم که مردم نیز با ما همکاری خوبی داشته باشند.

عسکری اظهار کرد: از شهروندان درخواست داریم هر زمان متوجه شدند خودرو‌های امدادی در حال تردد و انجام عملیات هستند، همکاری لازم را با نیرو‌های امدادی داشته باشند و کمک کنند تا با باز شدن راه، آتش‌نشانان به موقع به محل حادثه برسند.

انتهای پیام/ی

استقرار آتش نشانی در مکان های پرجمعیت

برچسب ها: آتش نشانی ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار