توسعه صادرات با ارزش افزوده از مهمترین برنامه ها در استان اردبیل است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: توسعه صادرات با ارزش افزوده از مهمترین برنامه‌ها در استان اردبیل است.

بهمن حسین‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل ظهر امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: برای احداث و راه‌اندازی واحدهای تولیدی صادرات‌محور در استان در حال حاضر بسترها و زیرساخت‌های مناسبی وجود دارد و تلاش و جدیت بر توسعه و ایجاد چنین واحدهایی در استان است. 

وی توسعه صادرات با ارزش افزوده را از مهمترین برنامه‌ها در استان دانست و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته قصد داریم صادرات استان را به سوی عرضه محصولات با ارزش افزوده بالا و باکیفیت و قابل رقابت با تولیدات خارجی سوق دهیم و در این زمینه از سرمایه‌گذاران حمایت‌های ویژه‌ای انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از عزم جدی مجموعه مدیریت استان برای احیا و افزایش واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: با تمام توان و به صورت تمام وقت برای تسهیل امور اداری و مالی در خدمت سرمایه‌گذاران و کارآفرینان استان هستیم و طرح‌های دارای اشتغالزایی بیشتر و برخوردار از امکان صادرات در اولویت بیشتری قرار دارند.

حسین زاده وجود منطقه ویژه اقتصادی نمین را فرصت خوبی برای توسعه صادرات و فضای مناسبی در راستای استقرار صنایع تولیدی دانست و تصریح کرد: ایجاد واحدهای تولیدی صادرات‌محور در این منطقه باید پیگیری شده و برای جذب سرمایه‌گذاری در این منطقه تلاش همه‌جانبه‌ای انجام شود.

انتهای پیام/ ع

منطقه ویژه اقتصادی نمین

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار