پیام پورابراهیمی در پی درگذشت مسافران کرمانی:

مسببان حادثه اتوبوس در هر سطحی باید پاسخگو باشند

در پی تصادف اتوبوس مسیر تهران-کرمان و درگذشت جمعی از مردم کرمان در این حادثه نماینده مردم کرمان و راور، ضمن تسلیت این حادثه دردناک بر پیگیری موضوع و لزوم پاسخگویی مقصران حادثه تاکید کرد.

مسببان این حادثه در هر سطحی باید پاسخگو باشندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در پی حادثه تصادف مرگبار شب گذشته بین اتوبوس اسکانیا مسافربری حامل مسافران کرمانی که از تهران به سمت کرمان در حرکت بود و منجر به کشته شدن بیش از ۲۰ مسافر شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده، خواستار تسریع در پیگیری و مجازات عاملین حادثه شد.

وی با اشاره به تخلف صورت گرفته در خصوص حضور خودرو حامل مواد سوختی در جاده و بروز چندین باره این قبیل حوادث در جاده‌های کشور گفت: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که هرساله شاهد حوادث وحشتناک جاده‌ای در کشور باشیم.

وی به پیگیری مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت راه و شهرسازی جهت اعلام و مجازات مسببان این حادثه خبر داد و افزود: در اولین روز تشکیل صحن علنی مجلس خواستار حضور وزیر راه و شهرسازی و پاسخگویی وی در این زمینه‌ خواهیم بود.

انتهای پیام/س

این داغ بزرگ را به خانواده حادثه‌دیدگان و مردم کرمان تسلیت می‌گویم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار