تهیه 3700 بسته لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:این اداره به دنبال اجرای نیات واقفان، در قالب طرح مهر تحصیلی 3700 بسته لوازم‌التحریر را برای یک سال تحصیلی دانش آموزان نیازمند تهیه‌کرده است.

حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از اجرای طرح مهر تحصیلی همچون ساله‌های گذشته در استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به دنبال اجرای نیات واقفان، در قالب طرح مهر تحصیلی 3700 بسته لوازم‌التحریر را برای یک سال تحصیلی دانش آموزان نیازمند تهیه‌کرده است.

وی با دعوت خیران برای مشارکت بیشتر در تأمین لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند، افزود: یقیناً ساخت مدرسه ازجمله کارهای نیک و پسندیده است اما خیرین باید در کنار ساخت مدرسه به تأمین لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند هم توجه کنند.

 مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: بسته‌های مهر تهیه‌شده شامل، کیف، قلم، دفتر، جامدادی و... است که توسط معاونت فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و بر اساس حمایت از تولیدی ملی و منطبق باارزش‌های اسلامی تهیه‌شده است.

وی در پایان با تأکید بر آیه 32 سوره مبارکه مائده و با اشاره به مشارکت کمرنگ خیرین در  تأمین لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند متذکر شد: حضور خیرین و موقوفه‌ها در این زمینه کمرنگ و ضعیف بوده، طبق آیه شریفه «هر کس نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده» بنابراین خیرین توجه داشته باشند اگر یک دانش‌آموز نیازمند در آینده با کمک این بزرگواران به درجه عالیه برسد اجر و پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد ماند.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح مهر تحصیلی ازسوی اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.