با حضور رهبر انقلاب و در حسینیه امام خمینی؛

مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برگزار شد

مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برگزار شدبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی (رحمه‌الله) با حضور رهبر انقلاب اسلامی و  هزاران نفر از مردم عزادار، جمعی از مسئولان کشور برگزار شد.

در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، هزاران تن از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل بیت آن حضرت در حسینیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه خداوند مومنان را با بلاها آزمایش می‌کند، گفت: حکمت‌های زیادی در بلاها وجود دارد که مهمترین آن تواضع و رشد انسان است.

سخنران مراسم با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های عقیله بنی‌هاشم سلام‌الله‌علیها در روز عاشورا و پس از آن، افزود: حضرت زینب سلام‌الله‌علیها عقل و درایت را از جدشان پیامبر اسلام (ص)، شجاعت را از پدرشان امام علی(ع)، عفت و حیا را از مادرشان حضرت فاطمه(س)، صبر را از برادرشان امام حسن (ع) و عزت را از حضرت سیدالشهدا (ع) به ارث بردند لذا ایشان شبیه‌ترین شخص به برادرشان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

همچنین آقایان سماواتی و محمدرضا طاهری در این مراسم به ذکر مصیبت اهل بیت علیهم‌السلام، قرائت دعا و مرثیه‌سرایی پرداختند.

برای مشاهده تصاویر این مراسم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
بیداد
۲۱:۲۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
تنهاترین سردار. رهبری صالح اما اطرافیانش مفسد. چه وظعیت دردناکی.
آخرین اخبار