امام جمعه زاهدان:

مراسم عزاداری امام حسین (ع) در نظم و آرامش برگزار شد

امام جمعه زاهدان گفت: نیرو‌های گمنام امام زمان (عج) و مرزبانان غیور و همچنین سبزپوشان انتظامی و سپاهی و همه مردم عزیز دست در دست هم دادند تا امنیت بیش از پیش تامین و در بهترین شرایط مراسم عزاداری سالار شهیدان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و اصحاب پاکشان اظهار کرد: ما در این ایام برای مردی که با هفتادو دو تن از بهترین یارانش در صحرای کربلا برای گرفتن حق از باطل به شهادت رسیدند عزاداری کردیم.

وی افزود: گروه مقابل، آب را برای امام حسین و یارانش بستند و خورشید تابان و گرمای طاقت فرسای کربلا توان فرزندان پیامبر را گرفته بود و نیروی‌های ابا عبدالله در حلقه اسارت قرار گرفتند و در نهایت به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: در هفته‌ای که گذشت بیمارستان چشم پزشکی الزهرا در زاهدان به بهره برداری رسید که یکی از مهمترین مراکز درمان چشم در ایران و حتی دنیا به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان با امکانات فوق پیشرفته باعث شده که بسیاری از بیماران از سراسر ایران برای درمان به این استان سفر کنند گفت: از نماینده زاهدان که در کمیسیون درمان مجلس تلاش و رایزنی‌های فراوانی برای پیشرفت درمان استان انجام داده اند تشکر می‌کنیم.

سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه استان ادلب سوریه آخرین استان سوریه است که تعداد بسیاری تروریست در آن در حال انجام کار‌های تروریستی هستند گفت: این استان در منطقه کوهستانی و جنگلی و در جوار ترکیه قرار دارد اگر دولت سوریه عرصه را برای داعش و تروریست‌ها تنگ کنند باعث میشود این داعشی‌ها به خاک ترکیه فراری شوند و دولت ترکیه هم مجبور میشود برای امنیت کشورش ان‌ها را نابود کند.

آخرین هدف داعش در افغانستان پیش برد اهداف شوم خود در منطقه است

سلیمانی افزود: در کشور افغانستان هم با توجه به چند دستگی و نا امنی که دارد بستر انجام کار‌های تروریستی برای داعش فراهم شده است.

وی گفت: در حال حاضر سه هدف را داعش در افغانستان پیش گرفته یکی اینکه خراستان بزرگ را به دست بیاورند و هدف دیگر سیاست را در دست بگیرند و آخرین هدف داعش در افغانستان پیش برد اهداف شوم خود در منطقه است.

سلیمانی افزود: داعش دو هدف بزرگ دارد یکی اینکه ایران را به دست بیاورد و یکی دیگر اینکه دولت روسیه را بر علیه ایران بلند کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور آمریکا در افغانستان برای هیچ کس قابل توجیح نیست مگر اینکه دشمن و داعش را برای تهدید ایران پرورش دهد، گفت: تهدید نظامی و امنیتی بر علیه ایران و شکستی که داعش در غرب خورد باعث شد آمریکا عرصه را برای دشمن و استقرار داعش در کشور افغانستان فراهم کند.

سلیمانی افزود: این روز‌ها آمریکا دو کار عجیب را در مرز‌های ما انجام داده اینکه تمام پاسگاه‌های مرزی افغان را تخلیه کرده تا تروریست‌ها با ارامش خاطر بهتری برای حمله اماده شوند، حتی با هزینه یک میلیارد دلاری دولت سعودی به پاکستان، مرز‌های پاکستان را تخلیه کردند، اما همه دیدند نیرو‌های گمنام امام زمان (عج) و مرزبانان غیور و همچنین سبز پوشان انتظامی و همه مردم عزیز دست در دست هم دادند تا امنیت کشورمان بیش از پیش تامین و مردم در بهترین شرایط به عزاداری برای سالار شهیدان بپردازند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار