محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در زاهدان اعلام شد

سرپرست فرمانداری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با اعلام مسیر دسته روی در روز‌های تاسوعا و عاشورا محدودیت‌های ترافیکی این ایام را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ابوذر مهدی نخعی سرپرست فرمانداری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: در روز تاسوعای حسینی مسیر‌های خیابان مصطفی خمینی حد فاصل تقاطع میرزای شیرازی تا خیابان شهید مزاری، خیابان خرمشهر حدفاصل تقاطع مصطفی خمینی تا میدان مشاهیر و خیابان آزادگان حدفاصل خیابان فرهنگ تا خیابان شهید مزاری برای عزاداری و دسته روی هیئات مذهبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در روز عاشورا نیز خیابان میرحسینی حدفاصل تقاطع خیابان رجایی تا میدان کارگر، خیابان رسالت از ابتدای خیابان ولیعصر (عج) تا میدان امام حسین (ع)، خیابان امام خمینی (ره) از میدان ۱۵ خرداد تا خیابان آزادی، خیابان مصطفی خمینی حد فاصل تقاطع خیابان مولوی تا خیابان آزادی و خیابان‌های مولوی، شهید بهشتی، امیرالمومنین (ع)، طالقانی و آزادی از تقاطع خیابان مصطفی خمینی تا خیابان میرحسینی مسیر‌های مشخص شده برای دسته روی و عزاداری هیئات مذهبی است.

سرپرست فرمانداری زاهدان خاطر نشان کرد: در این روز‌ها از ساعات اولیه صبح تا بعد از نماز ظهر و عصر و پایان دسته روی‌ها مسیر‌های اعلام شده برای تردد خودرو‌ها مسدود است.

وی به محدودیت‌های ترافیکی مراسم شام غریبان اشاره کرد و افزود: شب عاشورا نیز برای رفاه حال عزاداران حسینی در محدوده مزار شهدای گمنام واقع در خیابان خرمشهر محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور برگزاری مراسم شام غریبان تردد خودرو‌ها در خیابان خرمشهر حد فاصل خیابان ابوذر تا کوچه خرمشهر ۱۱ ممنوع خواهد بود.

نخعی همچنین درباره محدودیت‌های ترافیکی هسته مرکزی شهر زاهدان در شب‌های دهه اول محرم گفت: در این ایام از نظر ترافیکی تمهیداتی اندیشیده شده است که هم عزاداران به سهولت عزاداری کنند و از طرفی برای دیگر شهروندان مشکلات ترافیکی کمتری ایجاد شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از شب ششم تا پایان دهه اول محرم در خیابان‌های امیر المومنین (ع)، شریعتی و شهید بهشتی حدفاصل خیابان‌های مصطفی خمینی تا سعدی در ساعات شب محدودیت ترافیکی برقرار است.

سرپرست فرمانداری زاهدان  اضافه کرد: به منظور ساماندهی و جمع آوری گاری‌ها و میوه فروشان در هسته مرکزی شهر بویژه در خیابان امیرالمومنین (ع) مقابل پارکینگ سعدی با توجه به ایام عزاداری ماه محرم مقرر شد گشت مشترکی از نیرو‌های شهرداری و انتظامی تشکیل و از ۲ ساعت مانده به حرکت هیئات مذهبی و آغاز عزاداری‌ها در این زمینه اقدام کنند.
انتهای پیام /پ

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.