همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

جابجایی ۱۲۰ هزار دانش آموز شیرازی با سرویس مدرسه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ۱۲۰ هزار دانش آموز شیرازی با ۱۰ هزار خودرو فعال در بخش سرویس مدرسه در شهر شیراز جابه‌جا می‌شوند.

جابجایی ۱۲۰ هزار دانش آموز شیرازی با سرویس مدرسهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجتبی زوربخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با توجه به واگذاری سرویس مدارس کلانشهر شیراز به شهرداری، شرکت‌های حمل و نقلی وظیفه ارایه سرویس مدارس را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سرویس مدارس دانش‌آموزی امسال در قالب ٣٨ شرکت حمل‌ونقلی فعالیت خواهند کرد، افزود: با توجه به ابلاغ جدید وزارت کشور مبنی بر واگذاری سرویس مدارس به شهرداری‌ها، کارگروه ماده ١٨ تشکیل شده و با همکاری آموزش‌وپرورش ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

زوربخش ادامه داد: امسال سازمان دانش آموزی متولی سرویس مدارس نیست و جلسات متعددی برای تعیین تکلیف مسایل مالی و حقوقی و امور مربوط به رانندگان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: برای ارایه کارت سلامت ویژه رانندگان سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید در این کلانشهر، تست سلامت جسمانی و اعتبار سنجی رانندگان با همکاری سازمان حمل مسافر و اداره پست انجام شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: تمهیداتی انجام شده تا پرداخت شهریه سرویس مدارس به شکل الکترونیکی انجام شود.
انتهای پیام/ر

جا به جایی دانش آموزان با ۱۰ هزار خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار