رئیس دانشگاه تهران مطرح کرد؛

تدوین برنامه ۵ ساله دانشگاه تهران/ ارتقاء دانشگاه در حوزه‌های مختلف

نیلی احمد آبادی گفت: ارتقاء جایگاه دانشگاه تهران در حوزه‌ بین‌المللی، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی، از اهداف این دانشگاه است.

تدوین برنامه ۵ ساله دانشگاه تهران/ ارتقاء دانشگاه تهران در حوزه‌های مختلفبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در آئین ورودی‌های جدید این دانشگاه که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: امروز با آغاز سال تحصیلی جدید و پیوستن دانشجویان جدید به دانشگاه، شاهد روزی بزرگ در دانشگاه تهران هستیم.

وی ادامه داد: دانشجویان تاکنون ترسیم کننده بخشی بزرگ از نقشه راه کشور بوده اند و همانگونه که بسیاری از دستاوردهای فعلی کشور مدیون دانش آموختگان دانشگاه ها بوده است، قطعا دانشجویان جدید نیز ادامه دهنده این راه خواهند بود.

رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: امروز همزمان با شروع هفته دفاع مقدس و با نگاهی به نقش آفرینان 8 سال دفاع جانانه کشور، می بینیم که بسیاری از سرداران و مدافعان آن 8 سال، از بین دانشجویان دانشگاه تهران بوده اند، همچنین حضور بسیاری از دانش آموختگان حوزه‌های مختلف صنعت، هنر، پزشکی و ... این دانشگاه را به خوبی می توان مشاهده کرد.

نیلی احمدآبادی تصریح کرد: قطعا دانشگاه تهران تلاش‌ و آرزوهای بزرگ شما را برآورده می کند، تجربه‌های گذشته نشان داده است که اگر در جایی با چالش یا کمبودی مواجه شده اید، این کمبود ناشی از عدم علم، آگاهی و دانش نیست، شاید آموزه‌هایمان را به درستی به کار نگرفته‌ایم. اگر علم را خوب بیاموزیم و همراه علم اخلاق باشد، حتما اهداف محقق خواهد شد.

وی گفت: امروز دانشگاه تهران به استناد تجربه‌های بزرگ خود و اساتید برجسته، توانمندی‌های مضاعفی پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه تهران در ادامه با اشاره به برنامه 5 ساله این دانشگاه، گفت: برنامه 5 ساله‌ای برای این دانشگاه تدوین کردیم که در رأس آنها ارتقاء جایگاه بین‌المللی دانشگاه، کارآفرینی، مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای است.

نیلی احمدآبادی گفت: آموزش در دانشگاه تهران، یک آموزش تحول آفرین است و سعی می‌کنیم خلاقیت، مسئولیت اجتماعی، کار گروهی و نگاهی نقادانه را به شما دانشجویان آموزش دهیم؛ امروز آموزش در این دانشگاه یک طرفه نیست بلکه محوریت دانشجویان نسبت به اساتید افزایش پیدا کرده و با کمک شما می‌توانیم نقشه جدیدی را در دانشگاه تهران ترسیم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار