ارزان‌ترین مقاصد در جهان برای سفرهای طولانی+جایگاه ایران

روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» لیستی از ارزان‌ترین مقاصد برای سفرهای طولانی‌مدت پیشنهاد داد.

ارزان‌ترین مقاصد برای سفرهای طولانی+جایگاه ایرانبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛درحالی ارزان‌ترین مقاصد را برای سفرهای طولانی‌مدت پیشنهاد کرده که در بین آن‌ها ایران به عنوان انتخاب نخست پیشنهادی به «گردشگران مقتصد» معرفی شده، این درحالی است که وزارت خارجه انگلیس اخیرا به شهروندان دو تابعیتی برای سفر به ایران هشدار داده است.

مقاصد ارزان درحالی برای تعطیلات زمستانی پیشنهاد شده‌اند که تبلیغات منفی علیه برخی کشورها مقاومت‌هایی را در پذیرش حقایق ایجاد کرده است. با آن‌که روزنامه تلگراف برای معرفی «ارزان‌ترین مقاصد مناسب سفرهای بلند مدت» به سه مرجع آماری معتبر استناد کرده اما در نهایت نظران کاربران آن نشان می‌دهد «امنیت» همچنان شاخصی در اولویت و مهم‌تر از «ارزانی» است.

آفریقای جنوبی از جمله مقاصد ارزانی است که خیلی‌ها با توجه به درگیرهای داخلی و تبلیغات سیاه درباره شرایط اجتماعی و فرهنگی مردمش، آن را به عنوان گزینه سفر انتخاب نمی‌کنند، با این حال «Post Office» (یکی از بزرگترین زنجیره‌های خدمات مالی انگلیس) در گزارش سالانه که پاییز اخیر منتشر کرده «کیپ تاون» را در آفریقای جنوبی به عنوان ارزان‌ترین مقصد سفرهای بلندمدت معرفی کرده است. شاخص‌های این انتخاب میانگین قیمت مواد غذایی، نوشیدنی و خریدهای ضروری در ۳۴ مقصد سفر بوده است.


بیشتر بخوانید:بهشتی در میان جنگل‌ها؛ جاذبه‌ای گردشگری که شگفت‌زده‌تان می‌کند+ تصاویر


 

«توکیو» با سبدی شامل ۱۰ قلم مصرفی رایج در سفر به ارزش ۵۱.۴۸ پوند، با فاصله کمی از کپ تاون، رتبه دوم این رده‌بندی را به‌دست آورده که پس از آن بالی (اندونزی)، مومباسا (کنیا) و هویی آن (ویتنام) قرار گرفته‌اند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

ارزان‌ترین کشورها برای سفرهای طولانی را بشناسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار