مصاف پارس آرا و نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال بانوان

پارس آرا در جدالی سخت رودرروی نامی نو اصفهان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم پارس آرا شیراز در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه یک مهرماه در سالن ۲۵ آبان اصفهان مصافی دشوار با نامی نو اصفهان خواهد داشت.

نامی نو اصفهان که تا پایان هفته ششم با نام سپید رود تهران در این رقابت‌ها حضور یافته بود، حال با انتقال امتیازش به دیار نصف جهان، بدنبال ادامه روند موفقیت آمیز خود است.

زارع مدیرعامل پارس آرا میزان آمادگی تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تیم نامی نو یا همان سپیدرود تماما از بازیکنان ملی پوش بزرگسال و جوانان تشکیل شده و کادر فنی تیم ملی جوانان هم هدایت آن را بر عهده دارد.

وی افزود: بازی سختی پیش رو داریم، اما تمرین‌های منظمی را پشت سرگذاشتیم داشتی و پس از شکست هفته گذشته مقابل دختران کرمان سعی کردیم آرامش را به تیم برگردانیم و امیدواریم بازی قابل قبولی روبروی تیم یکدست نامی نو انجام دهیم.

زارع اضافه کرد: بازیکنان پارس آرا جوان و کم تجربه هستند و با یکی دوبازی و یک فصل به پختگی لازم نمیرسند و باید در سال‌های آینده از تجربه امسالشان استفاده کنیم، هرچند این دلیلی برای انجام بازی‌های مناسب در این فصل از رقابت‌ها نمی‌ باشد.

تا پایان هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان، نامی نو اصفهان با پنج پیروزی، یک شکست و ۱۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته و پارس آرا شیراز با ۱۰ امتیاز، رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است در هفته ششم، پارس آرا در دیداری خانگی ۱۰-۲ مغلوب دختران کویر کرمان شد و سپیدرود تهران ۴-۲ نتیجه را مقابل تیم صدرنشین ملی حفاری واگذار کرد.
انتهای پیام/ر

پارس آرا به دنبال کسب بهترین نتیجه مقابل نامی نو اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار