نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امروز شاخصه ی بزرگ نظام جمهوری اسلامی،استقلال آن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:امروز شاخصه ی بزرگ نظام جمهوری اسلامی،استقلال آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت:افتخار بزرگی است که نیروهای مسلح در بسیاری از برخورداری ها به صورت هدفمند از آرمان های ایمانی و جامعه خود دفاع می کنند و همچنین مردمی بودن نیروهای مسلح و با مردمی بودنشان است که استقلال در این جامعه  اسلامی ایران حکم فرما شده است.

وی افزود:همان طور که مشاهده می کنید بسیاری از کشورها با نداشتن استقلال و اختیاری به دشمن وابسته هستند و هرگز مردمی نیستند.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:همواره در رسانه ها مشاهده می کنید ذلت کشورهای وابسته تا جایی است که دشمنان هر زمان دلشان بخواهد می گویند این کشور ها زیر دست ما گاو شیر ده ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:با آن همه که ده ها کشور  پشت صدام در آمدند اما در مقابل نیروهای مسلح کشور ما آن چنان ضرب و شتمی خوردند که دیگر یاد جنگ نظامی نمی کنند اما دشمن مکر و نیرنگ می کند.

وی گفت:آری دشمنان سعی می کنند مسائلی که به سادگی در کشور ما حل خواهد شد را به عنوان مشکلی لاینحل به مردم ما تحمیل کنند.

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود:امروز ما باید بیدار باشیم زیرا اگر حواسمان به مکر و حیله های دشمن نباشد او نیز ضربات جبران ناپذیری به جامعه و مردم ما وارد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه امروز نیز از جمله مکرها و نیرنگ های دشمن،بزرگ نشان دادن مشکلات کوچک است که موجب تأثیر بر روی برخی از افراد ضعیف النفس خواهد بود،اظهار کرد:ما باید درس ها و عبرت های عاشورا را به یاد داشته باشیم و با هشیاری و آگاهی مراقب دشمن در همه صحنه ها باشیم.

عباسی تجدد فرمانده پدافند هوایی شرق کشور نیز گفت:در سال ۱۳۵۹ صدام با انگیزه قدرت طلبی و با طمع جهان غرب،خود را به عنوان وسیله ای که غرب می  تواند از او استفاده کند استفاده کرد.

وی افزود:عراق یک استراتژی جنگ سه روزه را بر ایران تصور کرده بود اما مقاومت شهرهای مرزی و از خودگذشتگی و ایثار و نقشه ی حساب شده امام تمام نقشه های دشمنان را به باد داد.

عباسی تجدد گفت:حریم و امنیت گسترده ای که امروز همه مردم با آرامش در آن زندگی می کنند به خاطر رشادت ها و مقاومت های نیرو های مسلح اعم از بسیج،سپاه، ارتش و خود مردم است.

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور افزود:افتخارات این کشور متعلق به همه مردم ایران است زیرا که این پیروزی ها به دست یکایک و اتحاد مردم انجام گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه اکنون به برکت شما مردم بیدار و داشتن رهبری آگاه و فعالیت های شبانه روزی همه ارگان ها احدی جرأت تعرض به مرزهای کشور را ندارد و اگر خدای نکرده تجاوزی صورت بگیرد با دشمنان برخورد جدی خواهد شد،گفت:ما نیروهای مسلح شاید از شهدا جا مانده ایم اما تا آخرین لحظه،تلاش خود را برای دفاع از این مرز و بوم خواهیم کرد.

انتهای پیام/غ

بزرگ نشان دادن مشکلات کوچک از جمله مکرهای امروز دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.