بازروایی و بازسازی عملیات والفجر۲ در کرمان

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان از بازسازی عملیات والفجر۲ از ابتدای مهرماه در کرمان خبر داد.

بازروایی و بازسازی عملیات والفجر۲ در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رژه نیرو‌های مسلح نخستین برنامه هفته دفاع بود و در دومین روز تجلیل از سربازان برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افزود: غبارروبی قبور مطهر شهدا نیزعصر پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این هفته است گفت: گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان‌ها برگزار و تجلیل از آن‌ها در برنامه است.

سردار مطهری با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد: راهپیمایی سلامت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ششم مهرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه نمایش رزمی فرهنگی عملیات والفجر ۲ در محل لشکر ثارالله در کیلومتر ۵ جاده کوهپیایه برگزار می‌شود گفت: پرسنل هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی  در این برنامه حضور دارند و خدمات پزشکی ارائه می‌شود.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بازسازی عملیات والفجر ۲ هر شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود افزود: وسیله ایاب و ذهاب برای حضور علاقه‌مندان از ساعت ۱۷ در حرم شهدای گمنام موزه دفاع مقدس، چهارراه پیروزی مسجد قائم، بلوار الغدیر، میدان شهدا، میدان رسالت و میدان کوثر وجود دارد.

انتها‌ی پیام/ح

روایت عملیات والفجر۲

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار