قاتل: شاهین به دخترم دست درازی کرد، کشتمش

مرد جنایتکار صبح دیروز به اتهام قتل یک مادر و پسر در شعبه دوم دادگاه کیفری محاکمه شد.

قاتل مادر و پسر در انتظار مجازاتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛مرد جنایتکار صبح دیروز به اتهام قتل یک مادر و پسر در شعبه دوم دادگاه کیفری محاکمه شد.

رسیدگی به این پرونده جنجالی و تکان دهنده از اسفند سال 94 همزمان با کشف جسد زنی میانسال به نام مینا شروع شد.

براساس گزارشی که به مأموران دادند جسد این زن در حالی که شالی دور گردنش پیچیده شده‌ بود پیدا شد. ضرباتی نیز با چاقو بر پیکر این زن وارد شده‌ بود که نشان از درگیری داشت.

پلیس در تحقیقاتی که انجام داد متوجه شد پسر این زن نیز چندی قبل به یکی از شهرهای غربی کشور رفته اما به طرز مرموزی ناپدید شده بود.بدین ترتیب احتمال اینکه مادر و فرزند، قربانی یک توطئه‌ شده باشند قوت گرفت. در بررسی‌های بیشتر معلوم شد مینا از مردی به نام کامران مبلغی پول طلب داشته‌ است.

زمانی که مأموران کامران را بعد از چند ماه شناسایی و بازداشت کردند وی بلافاصله راز هر دو قتل را فاش کرد.

این مرد اعتراف کرد ابتدا شاهین را به قتل رسانده و سپس به تهران آمده و مادر او را کشته‌ است.بعد از اعترافات متهم به دو فقره قتل و سرقت اموال مقتولان کیفرخواست علیه وی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در ابتدای جلسه رسیدگی که صبح دیروز برگزار شد نماینده دادستان در جایگاه حاضر و جزئیاتی از قتل‌ها را توضیح داد و کامران را به دو فقره قتل، سرقت اموال مقتولان و نگهداری سلاح گرم متهم و در نهایت از دادگاه درخواست صدور حکم قانونی کرد.در ادامه اولیای‌ دم نیز در جایگاه حاضر شده و خواستار صدور رأی قصاص برای قاتل شدند.

وقتی نوبت به متهم رسید او همه اتهاماتش بجز سرقت را قبول کرد و گفت: من مدت‌ها بود که شاهین را می‌شناختم قرار بود او مدتی در شهر ما ساکن شود، خودم برایش خانه‌ای اجاره و کمکش کردم که ساکن شود. وسایل خانه هم دادم. یک شب قبل از حادثه میهمانی در خانه ما برپا بود، اما متوجه شدم شاهین برای دخترم مزاحمت ایجاد کرده است.از دست شاهین خیلی عصبانی بودم.

فردای آن روز به بهانه شکار او را از خانه بیرون بردم روی تخته سنگی نشسته‌ بودیم و من هم اسلحه شکاری دستم بود رو به شاهین کردم و گفتم تو میهمان من بودی نباید به دخترم آزار می‌رساندی. بعد اسلحه را روبه او گرفتم و شلیک کردم.وقتی شاهین کشته شد فرار کردم بلافاصله خانه‌اش را که اجاره نامه آن به نام من بود پس دادم وسایل خانه را هم فروختم و باقی اجاره را دادم و به تهران آمدم.

بعد پیش مادرش مینا رفتم به او بدهکار بودم او نمی‌دانست پسرش را کشته‌ام. می‌خواستم برای پرداخت بدهی‌ام از او مهلت بگیرم که قبول نکرد. سر این موضوع با هم جرو بحث کردیم. کنترل خودم را از دست دادم با او درگیر شدم و شالی که سرش بود را دور گردنش پیچیدم و خفه‌اش کردم.

وی ادامه داد: من توجیهی برای قتل مینا ندارم و از کرده خودم بسیار پشیمان هستم فقط می‌توانم بگویم قصدی برای کشتن او نداشتم اما درباره شاهین باید بگویم او به دخترم دست‌درازی کرد و به همین خاطر کشتمش. پس از پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اصلاروانی نبوده خیلی باغیرت بوده وهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
داستان منطق درستی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۵:۱۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
حقشه اعدامش کنند چون یک زن بیگناه را کشته مشکل روانی داشته
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۴:۵۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
اعدام حقش نیست طفلی!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۵۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
تو که اینقدر رو دخترت حساس بودی بی خود کردی مرد نامحرم به خونت راه دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
یک جوان لحظه به لحظه از خیانت میخواند خب مشخص است بی اعتمادی در وی اوج میگیرد و به سادگی تن به ازدواج نمیدهد...طبیعیست در هر جامعه خوب هست بد هم هست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
کار درستی کرد شاهین را کشت. دمش گرم. اما مینا را نباید می کشت
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۵۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
مشخصه کلا مشکل روانی داشته ، یه ادم بی گناه رو کشته بعد میگه دلیلی نداشتم !!!
Iran (Islamic Republic of)
مریم۱۶
۲۳:۰۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
دقیقاً...
United Arab Emirates
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
باید این موضوع را سپرد دست قانون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
اعدام فقط به خاطر کشتن زن بی گناه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
عجب روانی بوده ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
اعدام
آخرین اخبار