بیانیه علمای مسلمان در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

علمای مسلمان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز را محکوم کرده و آمریکا را پشت پرده اینگونه حوادث دانستند.

بیانیه علمای مسلمان در محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته اهوازبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، تجمع «علمای مسلمان» اعلام کرد: حادثه تروریستی روز گذشته شهر اهواز به سبب مواضعی است که ایران در زمینه سیاسی در منطقه، به ویژه در قبال مسئله فلسطین اتخاذ کرده است.

این تجمع با انتشار بیانیه‌ای افزود، این اقدام تروریستی بخشی از سلسله اقداماتی است که در آمریکا برنامه ریزی شده و هدف آن تضعیف جمهوری اسلامی ایران است تا نتواند به ملت های مستضعف منطقه کمک کند و به مسائلی مهمی همچون مسئله فلسطین بپردازد.

در این بیانیه آمده است: این حادثه نشان دهنده هماهنگی کامل میان آمریکا و گروههای تکفیری و نیز بیانگر آن است که این گروه‌ها ابزاری برای اجرای طرح های صهیونیستی-آمریکایی به منظور ضربه زدن به مواضع و نقاط قوت امت اسلامی است.

همچنین در این بیانیه تصریح شد: جمهوری اسلامی ایران حق دارد، فورا به این اقدام بزدلانه، قاطعانه پاسخ دهد، آن هم نه فقط از طریق بازداشت و محاکمه دست اندرکاران داخلی این حادثه بلکه از طریق بازخواست قدرت های منطقه‌ای و بین المللی که پشت پرده این اقدام تروریستی قرار دارند. پاسخ عملی ایران به این اقدام مجرمانه، از طریق تداوم حمایت از گروه های آزادی بخش در کشورهای عربی و اسلامی به ویژه حمایت از محور مقاومت از فلسطین گرفته تا لبنان، سوریه، عراق و یمن صورت می گیرد.

انتهای پیام/

علمای مسلمان حادثه تروریستی روز گذشته اهواز را محکوم کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار