مذاکره برای از سرگیری تولید ژلاتین حلال در مشهد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت : مذاکرات اولیه با یک شرکت در زمینه تولید و واردات ژلاتین حلال از کشور ترکیه انجام شده است .

مذاکره برای از سرگیری تولید ژلاتین حلال در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمدیزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی  گفت :  شرکت ترکیه ای  از ۷ کارخانه آماده سازی پوست و ظرفیت تولید ۷۵۰ تن ژلاتین حلال در ماه برخوردار است .
 
وی افزود : بر اساس گفتگو‌های انجام شده تلاش داریم در صورت امکان از ظرفیت این شرکت فعال برای سرمایه گذاری در زمینه تولید ژلاتین در مشهد استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی به تلاش‌ها برای از سرگیری تولید ژلاتین حلال در شرکت ژلاتین آریا وابسته به سازمان همیاری اشاره کرد و گفت: متاسفانه این شرکت حدود ۴ سالی است که به دلیل افزایش واردات ژلاتین و همچنین شرایط اقتصادی کشور و دشواری‌های تولید، فعالیت خود را متوقف کرده است.

یزدان پناه با تاکید بر لزوم توجه همگانی مسئولان به تولید داخلی و ایجاد اشتغال، افزود: ما نیز به سهم خود برای رفع موانع پیش رو و جذب سرمایه گذاران تخصصی از سایر کشور‌ها به ویژه کشور‌های اسلامی، تلاش می‌کنیم تا باردیگر تولید ژلاتین حلال را در شهر مشهد شاهد باشیم.

گفتنی است نمایندگان شرکت ترکیه‌ای حلاوت در بخشی از سفر خود به مشهد از کارخانه ژلاتین آریا وابسته به سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی دیدن کردند. این شرکت قابلیت اشتغال حدود ۱۰۰ نفر نیروی مستقیم و ظرفیت اسمی تولید سالانه ۱۲۰۰ تن ژلاتین از پوست و استخوان دام سنگین را دارا می‌باشد.
 
انتهای پیام // ف.م

 

تولید و واردات ژلاتین در مشهد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.