سالک در نطق میان دستور:

هرگز تسلیم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی نمی‌شویم/مذاکره با آمریکا معنا ندارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مذاکره با آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل به طور قطع منتفی است چراکه که مذاکره معنا ندارد.

هرگز تسلیم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی نمی‌شویم/مذاکره با آمریکا معنا نداردبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی در جلسه امروز ( یکشنبه 1 مهر ) در نطق میان دستوری خود، گفت: سال تحصیلی امسال مصادف است با هفته دفاع مقدس که معلمان باید فرهنگ جهاد و شهادت را تبیین کنند و دانشجویانی مانند شهید حججی را تقویت کنند.

وی افزود: جوانان رشید و مؤمن در طول 40 سال پس از انقلاب با رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام(ره) توانسته‌اند با قدرت و اقتدار برای دشمنان بازدارندگی به وجود آورند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تأسف خورد که برخی در پشت تریبون مجلس خواستار رفع حصر سران فتنه شدند؛ مجلس همچنان باید در این وضعیت معیشتی حساس نظارت خود را افزایش دهد، روند موجود مورد قبول مردم نیست و به هیچ وجه نباید زیر بار قرارداد ذلت بار FATF رفت؛ مجلس هویت خود را نشان دهد.

وی گفت: حادثه تروریستی در اهواز را به مردم این شهر تسلیت عرض می‌کنم؛ این نشانه دیگری از شکست مفتضحانه آمریکا، اسرائیل و عمالشان در منطقه است، ما همچنان شاهد وحدت، انسجام و حضور مردم در صحنه و اعتماد به نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصوصا مردم شریف اهواز هستیم. انتقام شدیدی در انتظار گروه تروریستی الاحوازیه خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان اظهار کرد: ما هرگز تسلیم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نمی‌شویم و با شعار هیهات منا الذلة در مقابل آنها ایستادگی می‌کنیم؛ رئیس جمهور باید در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کند که فرمودند در مسئله برجام با آمریکا مذاکره کرد زیرا آنها کاری نمی‌کنند؛ برجام هدف نیست وسیله است. برجام نمی‌تواند منافع ملی ما را تأمین کند.

وی افزود: ممکن است در مجمع عمومی سازمان ملل مذاکره‌ای صورت گیرد؛ این موضوع به طور قطع منتفی است چرا که اصلا مذاکره با آمریکا معنا ندارد؛ لذا تحریم‌ها از سوی آمریکا تشدید شده است و علتش این است که جمهوری اسلامی و اسلام ناب بیخ گلوی سران صهیونیسم و آمریکا قرار دارد، ما به هیچ وجه از موضع خود عقب نشینی نمی‌کنیم و تا محو اسرائیل ایستاده‌ایم.

نماینده مردم اصفهان خطاب به رئیس جمهور و وزیر نیرو، گفت: تأمین آب برای کشاورزان استان اصفهان به ویژه در حوزه انتخابیه خودم، بسیار نگران کننده است، درباره بیکاری و ناراحتی‌های ناشی از بیکاری هشدار می‌دهم اگر این موضوع را پیگیری نکنید، عواقب آن به عهده خودتان است؛ به مطالبات کشاورزان پاسخ مثبت دهید. ما مصوبات قانونی کم نداریم. احساس می‌کنم دولت یا نمی‌خواهد و یا نمی‌تواند مشکل مردم را سریعتر رفع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار