داور دیدار استقلال و پرسپولیس فردا مشخص می شود

طبق اعلام فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران‌فدراسیون فوتبال، نام داور دربی ۸۸ پایتخت، فردا ( دوشنبه ) اعلام می شود.

داور دیدار استقلال و پرسپولیس فردا مشخص می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دربی ۸۸ پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در حالی ۵ مهر ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که سرخپوشان پایتخت نسبت به استقلال از وضعیت بهتری برخور دار هستند و در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر باید به مصاف سپیدرود رشت بروند.

در حالی که شهرآورد از حساس ترین بازی‌های فصل محسوب می‌شود و داوران علاقه‌مند به سوت زدن در این مسابقه هستند،کمیته داوران هم برای انتخاب داور به شدت محتاطانه عمل می‌کند و از حالا به فکر انتخاب داور دربی هست.

در ۵ تقابل اخیر استقلال و پرسپولیس، ۳ بار علیرضا فغانی قضاوت کرد، داوری یک بازی هم برعهده بیژن حیدری بود و دربی قبلی (۸۷) هم برگزار نشد و به نظر می‌رسد، داور جوانی به عنوان قاضی این دیدار انتخاب نام او تا چند روز دیگر اعلام خواهد شد.

درحالیکه در روزهای گذشته اخباری مبنی بر قضاوت سید مهدی سید علی ۴۰ ساله در دربی ۸۸ به گوش می رسید اما یکی از اعضای کمیته داوران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که هنوز تصمیمی برای انتخاب داور این مسابقه اتخاذ نکردیم و تمامی اسم ها، گمانه زنی رسانه‌ها است.

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد، نام داور دربی فردا ( دوشنبه ) اعلام می شود و تمام داوران لیگ برتر هم جزء گزینه های ما هستند‌.

او ادامه داد: تا دوشنبه صبر کنید، نام تیم داوری دیدار استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد.

گفتنی است، دربی هشتاد و هشتم پایتخت، میان استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه (۵ مهر) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: 

دربی پایتخت فوتبال ایران به نام آتشنشان نامگذاری می شود

فغانی: کمیته داوران برای قضاوت دربی با من صحبت نکرده است

اصفهانیان: فغانی درخواستی به کمیته داوران نداده است


انتهای پیام/

نام داور دربی ۸۸ فردا اعلام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار