خادمی در تذکر شفاهی:

حادثه تروریستی اهواز با دستور و پشتیبانی آمریکا و دولت‌های عقب مانده منطقه رخ داد

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: حمله تروریستی اهواز حرکت کوته‌فکران عقب‌مانده بود که با دستور و پشتیبانی آمریکا و دولت‌های عقب مانده منطقه رخ داد.

وزرای کشور و اطلاعات درباره موضوعات استان خوزستان تدابیر متفاوتی را به کار گیرندبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز (یکشنبه 1 مهرماه) مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز، اظهار کرد: حمله تروریستی روز گذشته حرکت کوته‌فکران عقب‌مانده بود که با دستور و پشتیبانی آمریکا و دولت‌های عقب مانده منطقه رخ داد.

وی افزود: انتظار می‌رود که دولت ایران با دولت‌های تازه به دوران رسیده مماشات نکند و همانطورکه آنها تلاش می‌کنند ایران را نابود کنند برخورد کوبنده‌ای در آن کشورها صورت گیرد تا دشمنان اندازه خود را بدانند.

نماینده مردم ایذه و باغملک تصریح کرد: لازم است وزرای کشور و اطلاعات درباره موضوعات استان خوزستان تدابیر متفاوتی را به کار گیرند و جاسوسان و ایادی دشمنان را به سزای اعمالشان برسانند، امیدواریم که این کشورها بفهمند که اگر ایران بخواهد با آنان مقابله کند، باید یک روزه تاج و تخت خود را رها کرده و به اربابانشان بپیوندند.

وی ادامه داد: از وزرای ورزش و بهداشت و درمان می‌خواهم که خوزستان را رها نکنند، چرا که بسیاری از پروژه‌ها تعطیل شده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان خوزستان را کاملا غیر فرهنگی کرده و این دانشگاه محلی برای باندبازی‌ها و زد و بندها شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار