قطر ارسال نامه به نتانیاهو را تکذیب کرد

قطر شایعات مربوط به ارسال نامه دوحه به دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره فلسطینیان را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزرات خارجه قطر، اخبار و شایعات درباره نامه ادعایی ارسالی از دوحه به دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، را صریحا رد کرد.

در بیانیه وزارت خارجه قطر در این‌باره آمده است: «هیجان و اشتیاق برخی محافل در پی اخبار منتشر شده در رسانه‌های اسرائیلی و توهمات لجام گسیخته آن‌ها درباره این خبر اشتباه و تلاش مستمرشان برای مخدوش کردن وجهه قطر و ضربه زدن به اقدامات بی‌وقفه دوحه در زمینه حمایت از مقاومت ملت فلسطین و مبارزات آن‌ها برای باز پس گرفتن حقوق قانونی‌شان، ما را به تعجب وا داشت، همه می‌دانند که قطر برای رفع ظلم و ستم از سر مردم فلسطین در نوار غزه که سال هاست در محاصره به سر می‌برند، همچنان نقش میانجیگرانه‌ای ایفا می‌کند.


بیشتر بخوانید: ادعای صهیونیست‌ها درباره ارسال نامه محرمانه قطر به نتانیاهو برای برقراری صلح در نوار غزه


اهداف این تلاش‌های میانجیگرانه و برگزاری نشست‌ها با همه طرف‌ها کاملا معلوم است، اما برخی با وارونه جلوه دادن حقایق، این تلاش‌های خالصانه را که هدف از آن جلوگیری از ریخته شدن خون فلسطینیان است، طوری منعکس می‌کنند که نشان دهند، این تلاش‌ها به معنای پذیرش و کوتاه آمدن از حق فلسطینی‌ها، مردم کشور‌های عربی و مسلمان در قدس شریف است و این موضوعی ناپسند و زشت به شمار می‌رود.

قطر که سال‌هاست، میزبانی کنفرانس‌های گفتگوی ادیان را برعهده دارد، هیچ دشمنی با هیچ دین یا نژادی ندارد و این الگو را از اسلام گرفته است. مشکل اساسی تنها رژیم صهیونیستی و اقدامات آن علیه برادران فلسطینی است.»

انتهای پیام/

برچسب ها: قطر ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار