اعتراف سارقان حرفه ای منزل به ۶ فقره سرقت در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: سارقان حرفه ای منزل به ۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل دراین شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی ماموران پلیس دو سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: ماموران در بازرسی از کوله همراه سارقان ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مالباختگان کشف کردند که متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به ۶ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ نصیری از دستگیری یک مالخر در این ارتباط خبر داد و افزود: از این فرد مقادیری اموال مسروقه کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام /ر

دستگیری متهم اموال مسروقه در شهرستان نکا

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۲۱:۵۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
وقتی تو خونه و محل کار موارد ارزشمند نگه میداریم که ارزشش باعث ایجاد انگیزه در سارقین میشه باید دو نکته طلایی را در جهت پیشگیری از ورود سارقین مورد توجه قرار بدیم.

اول اینکه اطمینان پیدا کنیم که آیا کلید ساز میتونه قفل، حفاظ، کرکره، درب یا حتی گاوصندوقی که تحت عنوان ضد سرقت به ما معرفی شده باز کنه؟ اگر میتونه یعنی ضد سرقت نیست. برای مثال قفل ضد دیلم مرد نگهبان تنها قفلیه که جز افرادی که به قفل معرفی شدند، بدون هیچ بهانه و اما و اگری، حتی سازندش هم نمیتونه باز یا تخریبش کنه، پس دیگه تکلیف کلید ساز و دزد معلومه.

دوم اینکه جلوی پنجره ها و بالکن حفاظی نصب کنیم که در مقابل قیچی آهن بر و جک ماشین مقاوم باشه