تحقق پژوهش و تحقیق در مدارس ضروری است

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان شهربابک درمراسم زنگ بازگشایی مدارس مهر و مقاومت شهربابک گفت: در مدارس صرفا نباید به حفظیات توجه کرد و ضروری است که به پژوهش و تحقیق اهمیتی بیش از پیش داده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد بخشوده رییس اداره آموزش و پرورش شهربابک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از مردم اهواز در اقدام تروریستی دیروز و تبریک سال تحصیلی جدید درمراسم زنگ بازگشایی مدارس مهر و مقاومت شهربابک گفت: امیدواریم که دانش آموزان شهرستانمان بیش از سال‌های گذشته موفق و پیشتاز دانش آموزان استان باشند.

وی به سیاست‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در سال جدید ما چند کار را سرلوحه فعالیت‌ها قرار دادیم که از جمله آن‌ها توجه به شعار راهبردی اداره کل آموزش و پرورش مبنی بر تکریم معلم، مدیریت منابع و مدرسه‌ای پویا است.

بخشوده با بیان اینکه توجه بیش از پیش به برگزاری با شکوه نماز جماعت در مدارس از جمله شعار‌های راهبردی است ادامه داد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با فعالیت دانش آموزان در این زمینه و برنامه ریزی جهت آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی از اهداف آموزش و پرورش است.

وی همچنین از ممنوعیت استفاده از موتورسیکلت توسط پسران دانش آموز در مدارس خبر داد و تاکید کرد: در مدارس صرفا نباید به حفظیات توجه کرد و ضروری است که پژوهش و تحقیق اهمیتی بیش از پیش داده شود.

بخشوده توجه جدی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مدرسه را لازم دانست و افزود: نهادینه کردن فرهنگ و مطالعه کتاب‌های غیر درسی در کنار کتاب‌های درسی از ضروریات است.
انتهای پیام /ی

نهادینه کردن فرهنگ و مطالعه کتاب‌های غیر درسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار