ترانزیت کالا با احداث باند دوم محور ارومیه – سرو

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای تکمیل باند دوم محور ارومیه – سرو انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بازدید از پروژه احداث باند دوم محور ارومیه – سرو گفت: تکمیل زیرساخت‌های حمل ونقل و ترانزیت کالا به ویژه محور‌های مواصلاتی به پایانه‌های مرزی استان از اولویت‌های دولت است که بسیار مورد تاکید مقام عالی استان بوده و برنامه ریزی‌های لازم برای تکمیل این طرح‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت مرز سرو در مبادلات تجاری کشور در بازار‌های منطقه افزود: پروژه احداث باند دوم این محور در قالب طرح بهسازی و ارتقاء این محور از راه اصلی به بزرگراه به طول ۵۰ کیلومتر در دست اجرا است که ۳۶ کیلومتر ان به پایان رسیده و ۱۴ کیلومتر از آن باقی مانده است که از این میزان نیز ۴ کیلومتر در مرحله زیر سازی است که تا پیش از بارش‌های فصلی به پایان می‌رسد.

پیمان آرامون گفت: ۱۰ کیلومتر از باقی مانده مسیر نیز به دلیل وضعیت توپوگرافی زمین و نیاز به آزادسازی و احداث پل و ابنیه‌ها باید توسط مشاور طرح مطالعات لازم انجام شود.

 

انتهای پیام/ی

 

احداث باند دوم محور ارومیه – سرو

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.