سربازان بازوان توانمند نیروهای نظامی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز سرباز، آن ها را بازوان توانمند نیروهای نظامی برشمرد. 

سربازن آ بازوان توانمند نیروهای نظامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سردار منوچهر امان اللهی در پیام خود آورده است: سربازان به عنوان یکی از مهره های اصلی نیروهای نظامی و امنیتی کشور نقشی مهم و اساسی را در امنیت کشور برعهده دارند، این سربازان هستند که همواره آماده جانفشانی در راه اعتقادات و ارزش های دینی و اسلامی بوده اند.

بی تردید امروز سربازان جان برکف انقلاب اسلامی، نقش مهمی در امنیت ملی و تولید قدرت دفاعی کشور دارند و به عنوان رکن اصلی در امنیت بخشی آلام بسیاری از دردها و رنج هایی هستند که توسط مجرمان بر پیکرده جامعه وارد می شود.

در صحنه های مختلف دوران پس از انقلاب همواره شاهد نقش آفرینی سربازان در عرصه خدمت گذاری به مردم و ایجاد امنیتی پایدار در سطح جامعه بوده ایم، تلاشی که باید آن را ارج نهاد و قدردانش بود.
در جریان حادثه تروریستی مراسم رژه نیروهای مسلح شهر اهواز نیز سربازان به خوبی نقش خود را در راستای ایجاد امنیت و کوتاه ماندن دست دشمنان برای تعرض و تعدی به این کشور را اثبات کردند، چه آن ها که به درجه رفیع شهادت نائل آمده و چه آن هایی که بدن خود را سپر تیر دشمن قرار داده تا جان شهروندان، زنان و کودکان حفظ شود.

فداکاری و از خودگذشتگی سربازان وطن در طول سال های اخیر بی شک در صفحات پرافتخار این مرز و بوم ثبت و تاریخ همواره از آن ها به نیکی یاد خواهد کرد.

امروز و در چهلمین سال پیروزی انقلاب، تمامی نیروهای نظامی خود را سرباز مطیع ولایت دانسته و فرمایشات ولی فقیه را برخود فصل الخطاب می دانند تا هر زمان که حضرتش اراده فرماید در رکابش به جانبازی بپردازند.

انتهای پیام/ز


 نقش آفرینی سربازان در عرصه خدمت گذاری به مردم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار