مدیر آموزش و پرورش ایوان خبر داد؛

آغاز فعالیت های آموزشی در 437 کلاس درس ایوان

مدیر آموزش و پرورش ایوان گفت: مهر امسال یک هزار و 70 معلم با بیش از 9 هزار دانش آموز در 437 کلاس درس در این شهرستان فعالیت آموزشی خود را آغاز کردند.

آغاز فعالیت های آموزشی در 437 کلاس درس ایوان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:علیرضا پناهی مدیر آموزش و پرورش ایوان عنوان کرد: پس از پایان امتحانات خردادماه با تشکیل ستاد پروژه مهر مشکلات و کمبودهای موجود در فضاهای آموزشی ایوان بررسی و با کار کارشناسی و برنامه ریزی دقیق در راستای رفع آن ها اقدام شد.

وی اظهار کرد: 670 میلیون ریال از محل اعتبارات خارج از حوزه منابع اداره کل و کمیته برنامه ریزی شهرستان در 36 واحد آموزشی برای رفع مشکلات مدارس از قبیل تفکیک سرویس آبخوری، رفع سیستم روشنایی، آب و فاضلاب، رنگ آمیزی کلاس ها و مرمت سرویس های بهداشتی هزینه شد.

پناهی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته مشکلات چندین ساله مدارس ایوان را رفع کرده، افزود: رنگ آمیزی 11 واحد آموزشی به کمک بسیج دانش آموزی در قالب طرح هجرت، لکه گیری و زیباسازی، تعیین محل خدمت معلمان و تعیین ساعت درسی مدارس، خرید 150 میز معلم با اعتبار 180 میلیون، خرید 120 صندلی معلم و توزیع بین مدارس به ارزش 110 میلیون ریال از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/ د

فعالیت فضاهای آموزشی در ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.