نجات ۴ هزار و ۴۰۴ نفر در آب‌های ساحلی

۴ هزار و ۴۰۴ نفر از اول خرداد تا پایان شهریور با کمک ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران از غرق شدن و مرگ حتمی نجات یافتند.

نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه از اول خرداد تا پایان شهریور ۴ هزار و ۴۰۴ نفر از خطر مرگ پس از غرق شدن نجات یافتند، گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۴۱۹ نفر مرد و ۹۸۵ نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه از آغاز طرح دریا از اول خرداد تا پایان شهریور در مازندران ۴۷ نفر از مسافران و بومیان منطقه در آب‌های ساحلی مازندران جان خود را از دست دادند، افزود: از این تعداد ۱۲ غریق مازندرانی بودند.

وی گفت: بیشترین جان باختگان وغرق شدگان در آب‌های ساحلی شهر‌های بابلسر، نور، نوشهر، محمودآباد و رامسر ثبت شده است.

کریمیان افزود: ۱۵ تصادم دریایی شامل برخورد قایق موتوری و جت اسکی به افراد شناگر از اول خرداد امسال تا پایان شهریور در آب‌های ساحلی مازندران گزارش شد.

وی افزود: تصادم دریایی در آب‌های ساحلی شهر‌های بابلسر، چالوس، رامسر و محمودآباد، نور، نوشهر، عباس آباد منجر به مرگ ۸ نفر شد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از بکارگیری هزار و ۴۲۰ ناجی غریق در داخل وخارج طرح سالم سازی دریا خبرداد و گفت:این تعداد ناجیان غریق به همراه ۱۲۰ جت اسکی و قایقران در محدوده ۹۵ طرح سالم سازی دریا و ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناممنوع برای امدادرسانی در سواحل مازندران مستقر بودند.

انتهای پیام/ آ.


ناجیان غریق غریق مستقر در سواحل مازندران موفق در نجات غریق ایرانی

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.