رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشوردر اصفهان:

جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از توان دفاعی بالا تکفیری‌ها را به عقب راند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از توان دفاعی خود و انتقال تجارب ارزشمند دفاع مقدس تکفیری‌های کوردل را به عقب راند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور  امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح شهرستان لنجان گفت: در بین سال‌های 1910 تا 1920 و بر اساس شواهد موجود نزدیک به نیمی از جمعیت ایران به خاطر قحطی و گرسنگی حاصل از جنگ جهانی و حضور عناصر خارجی از دنیا می‌روند، آماری که رسانه‌های بیگانه زیاد مایل به پرداختن به این موضوع نیستند.

وی با بیان اینکه این آمار تلفات ناشی از بی‌کفایتی و مسؤولان وقت رقم خورده است، تاکید کرد: کشور عزیز ایران در آن سال‌ها به خاطر خباثت‌های دشمن و بی‌کفایتی شاهان آن زمان با سختی‌های زیادی دست‌ و پنجه نرم کردند به‌گونه‌ای که مردم حتی برای تأمین مایحتاج اولیه خود هم به مشکل برمی‌خوردند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به شرایط کشور در دوران دفاع مقدس ادامه داد: از آن‌طرف ما شاهد آن هستیم که در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی علی‌رغم تمام دشمنی‌های جبهه استکبار برعلیه ملت شریف ایران، مردم ما در تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکل نشدند اگرچه عرصه اقتصادی بر کشور بسیار تنگ‌شده بود.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی حتی یک نفر هم از قحطی جان خود را از دست نداد، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) جبهه‌ها را به دانشگاهی برای تربیت مدیران تراز انقلاب تبدیل کرده بود و به لطف خداوند و با همان مدیران انقلابی، کشور ما از پیچ‌های تاریخی به‌سلامت عبور کرد.

جلالی با تأکید براینکه مقارن بودن هفته دفاع مقدس و ماه محرم بیانگر یک پیام پنهانی و رازآلود برای همگان است، افزود: صف یاران امام حسین(ع) و قیام عاشورایی دلاورمردان جبهه اسلام تا قیامت در برابر صف یزیدیان زمان آراسته‌شده است و تا نابودی کامل دشمنان کنار نخواهند کشید.

وی با توجه به تشابه تحریم آب بر رو یاران امام حسین(ع) و تحریم‌های ظالمانه جبهه استکبار علیه ملت‌های مسلمان و کشور ایران تاکید کرد: این تحریم‌ها بیانگر مسیر روشنی است که با تاسی از فرهنگ عاشورایی به‌دست‌آمده است، البته مدیران و مسؤولان کشور باید با تلاش شبانه‌روزی و اتکاء به ظرفیت‌های داخلی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

  رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید براینکه برخی از مسؤولان ما هنوز باور ندارند که ایران وارد یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار با جبهه استکبار شده است، متذکر شد: ندانم‌کاری برخی از مسؤولان را نباید پای ناکارآمدی و ضعف کشور گذاشت، چراکه جمهوری اسلامی ایران سرشار از ظرفیت‌ها و برکات الهی است که باید به آن توجه شود.

جلالی افزود: اگر جامعه و خانواده‌های ما باور کنند که در یک جنگ اقتصادی قرار دارند، رویکرد دیگری به خود خواهند گرفت و مشارکت‌های مردمی برای مقابله در این پیکار اقتصادی بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی نظامی ایران در دنیا یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از توان دفاعی خود و انتقال تجارب ارزشمند دفاع مقدس و تشکیل و سازماندهی بسیج مردمی در کشورهای همسایه موفق شدن تا دشمنان و تکفیری‌های کوردل را به عقب برانند تا جایی که امروز مرز ما با دشمنان در بلندی‌های جولان است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور متذکر شد: نگاه آحاد جامعه به‌ویژه مسؤولان ما باید به سرانگشتان رهبر معظم انقلاب باشد تا بتوانیم با اتحاد و یکپارچگی همیشگی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

حضوررئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شهرستان لنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار