وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از مجروحان حادثه تروریستی اهواز:

حال مجروحان حادثه اهواز مساعد است/ فقط یک مجروح شرایط بالینی مناسب ندارد

وزیر بهداشت و درمان گفت: فقط یکی از مجروحان عملیات تروریستی اهواز شرایط بالینی مناسبی ندارد و حال سایر مجروحان مناسب است.

حال مجروحان حادثه اهواز مساعد است/ فقط یک مجروح شرایط بالینی مناسب نداردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی  وزیر بهداشت ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجروحان حادثه تروریستی اهواز در بیمارستان های اهواز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه اظهار کرد: جا دارد از کادر پزشکی و پرسنل بیمارستان های اهواز و همچنین اورژانس تشکر کنم چرا که زیر بارش گلوله، مصدومان را به سرعت انتقال داده و تحت درمان قرار دادند.

هاشمی تصریح کرد: طبق گفته های مجروحان این حادثه، تمامی خدمات پزشکی و امدادرسانی، به موقع و به بهترین نحو صورت پذیرفته است؛ البته همیشه آمادگی خوزستان در حوزه پزشکی بسیار بالا بوده است.

وزیر بهداشت با اشاره به شرایط جسمانی مجروحان بستری شده این حادثه گفت: به جز یک مورد از این مجروحان که شرایط بالینی مناسبی ندارد، تقریبا وضعیت تمامی مصدومان مناسب است.

قاضی زاده هاشمی در خصوص نحوه رسیدگی کادر درمانی بیمارستان با مجروحان صحبت کرد و از تمامی مردمی که در امر خون رسانی همکاری کردند، تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ی

 

تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.