برگزاری سومین جشنواره شعر ارسباران در اهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از برگزاری و انتشار فراخوان سومین جشنواره شعر ارسباران در اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در جمع خبرنگاران گفت: به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر سومین جشنواره شعر ارسباران همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش شامل: بخش اول: آئینی- مذهبی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم. بخش دوم (بخش ویژه): زیبائی‌های ارسباران، شجاعت ارسباران و شهدای ارسباران و بخش سوم: شعر آزاد برگزار خواهد شد.

زارعی گفت: در این جشنواره هر شاعر حداکثر ۳ اثر به زبان‌های آذری و فارسی می‌تواند عرضه نمایند و آثار ارائه شده نباید در دیگر فراخوان‌ها شرکت داده شده و یا در مجموعه‌ای به چاپ رسیده باشد.

وی در ادامه افزود: به مناسبت گرامیداشت‌هفته دفاع مقدس‌با مشارکت انجمن هنر عکاسی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر نمایشگاه عکس طبیعت و زندگی عشایری و روستایی با آثاری از نگار فیروزی از ٢ الی ٥ مهر ماه ٩٧ از ساعت ٨ صبح الی ١٤ ظهر در ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برای بازدید عموم علاقمندان دایر می‌باشد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره شعر ارسباران، شعرا می‌بایست آثار خود را تا تاریخ ۲۵ آبانماه ۱۳۹۷ به آدرس الکترونیکی m.arasbaran@chmail.ir ارسال نمایند و یا به معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان اهر واقع در پارک شیخ شهاب الدین اهری و یا کانون بسیج هنرمندان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های منطقه ارسباران (اهر، کلیبر، خدآفرین، ورزقان، هوراند و هریس) تحویل نمایند، آیین اختتامیه نیز ۲۲ آذرماه ۱۳۹۷ و به نفرات نفرات برگزیده این جشنواره تندیس جشنواره، لوح افتخار و هدیه نقدی اهدا خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

شهرستان اهر میزبان برگزاری سومین جشنواره شعر ارسباران

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.