تصویب ۱۵۸ طرح اشتغالزا در قصرشیرین

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین، از تصویب ۱۵۸ طرح اشتغالزا با اختصاص ۱۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حشمت الله رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : 158 طرح در بخش های کشاورزی، صنعت ، معدن و تجارت و میراث فرهنگی است که با تکمیل و بهره برداری این طرح ها 280 فرصت شغلی جدید در این شهرستان مرزی ایجاد می شود.

وی اظهار داشت: از مجموع طرح های مصوب در کمیته فنی استانداری کرمانشاه ، تاکنون 2 میلیارد و 969 میلیون تومان اعتبار برای اجرای 90 طرح با اشتغالزایی 124 تن از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین از محل تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده نیز در مجموع 764 طرح در سه بخش کشاورزی ، صنعت و خدمات برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک های عامل معرفی شدند.

رضایی اضافه کرد: در مجموع برای اجرای این طرح ها 30 میلیارد و 570 میلیون تومان اختصاص یافت که با تکمیل و بهره برداری از آن ها، یک هزار و 273 فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

وی گفت: از مجموع طرح های معرفی شده به بانک های عامل ، 181 طرح اشتغالزا موفق به دریافت 2 میلیارد و857 میلیون تومان تسهیلات شدند که با بهره برداری از آن ها زمینه اشتغال 196 تن از افراد جویای کار قصرشیرین فراهم می شود.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت و ظرفیت های توسعه ای شهرستان قصرشیرین ، دستگاه های دولتی باید کار استعداد یابی و مشوق های سرمایه گذاری پایدار را فراهم کنند.

انتهای پیام/د

ایجاد 280 فرصت شغلی جدید در قصرشیرین

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار