منافقین همچنان در زیر چتر حمایتی آمریکا هستند؛

پشتیبانی از منافقین، روی دیگر حمایت غرب از حقوق بشر

حمایت همه جانبه غرب از منافقین در حالی ادامه دارد که آنها هیچ تغییری در فعالیت‌های مسلحانه و خشونت آمیز خود ایجاد نکرده اند.

به گزارش خبرنگار  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضور رودی جولیانی، وکیل و مشاور دونالد ترامپ در نشست منافقین و سخنرانی در گردهمایی این گروهک تروریستی در هتل شرایتون نیویورک همانند سایر مشاوران و مقامات کاخ سفید که سابقه طولانی حضور در این گونه نشست ها و تجمع ها را دارند، بیش از هرچیز نمایانگر حمایت همه جانبه آمریکا از گروهکی بود که بیش از چندین هزار نفر از مردم بی گناه ایران را خاک و خون کشیده و ناجوانمردانه ترور کرده است . جولیانی در این نشست مدعی شد "حکومت ایران به زودی سرنگون خواهد شد و به حاضران در این نشست وعده داد که خیلی زودتر از آنچه آن‌ها تصور می‌کنند، در یک "ایران آزاد" آنها را ملاقات خواهد کرد!

جان بولتون نماینده وقت آمریکا در سازمان ملل و از نزدیکان رئیس‌جمهور آمریکا، رودی جولیانی مشاور ترامپ، نیوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا و چندین مقام سابق فرانسه، کانادا و دیگر کشور‌های غربی از جمله میهمانان مهم تجمعی بودند که تیرماه امسال از سوی گروهک تروریستی منافقین در پاریس برگزار شد که طی آن جولیانی بار دیگر در سخنانی ضدایرانی گفت که "رئیس جمهور آمریکا، رهبران ایران را «خفه» خواهد کرد" و مدعی شد که "هدف از اعمال دوباره تحریم‌ها علیه ایران «تغییر رژیم» است!" طبق گزارش بلومبرگ، جولیانی در این تجمع ادعا کرده بود که سقوط رژیم در ایران «چندان دور نبوده و به زودی رخ می‌دهد» و ایالات متحده تا زمانی که این امر محقق نشود به افزایش تحریم‌ها ادامه خواهد داد. این منطق کشوری است که خود را پیشگام در عرصه حقوق بشر بین المللی و دموکراسی دانسته و با حمایت علنی از عده‌ای تروریست به آن‌ها وعده سرنگونی حکومتی را می‌دهد که با رای مردم روی کار آمده است.

منافقین

نقاب بشر دوستی بر صورت غرب

مدعیان دیگر حقوق بشر هم از واشنگتن عقب نمانده و همواره به شیوه‌های گوناگون از این گروهک تروریستی حمایت و پشتیبانی کرده اند و اگرچه در ظاهر مدعی هستند که تروریسم مرز نمی‌شناسد، ولی گویا تروریسم برای اروپا خوب و بد دارد و تنها تروریست‌هایی قابل‌محاکمه هستند که برای قاره سبز خطرآفرین باشند، چراکه بررسی ریشه فعالیت‌ها، بستر‌های حقوقی و منابع مالی گروه‌های تروریستی خرد و کلان نشان می‌دهد که اتحادیه اروپا با اقدامات به ظاهر بشردوستانه خود به محملی امن برای تروریست‌ها تبدیل شده است.

حذف منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، به بهانه مقابله با تروریسم و پس از آن کمک‌های مالی و علنی چند ده میلیون یورویی به سازمان مجاهدین خلق و اسکان آن‌ها در کشورهایی، چون آلبانی و فرانسه، علاوه‌بر کمک‌های چند صد میلیون دلاری این اتحادیه به القاعده و داعش و دیگر گروه‌های تروریستی، همچنین اعطای تابعیت برای رهبران و تاسیس دفتر‌ها و نمایندگی رسمی درکنار دیگر گرو‌ه‌های تروریستی در کشور‌های مختلف اروپایی از جمله، انگلستان، فرانسه، آلمان، هلند، تلاش‌های دیپلماتیک برای فرار اعضای این گروهک‌های تروریستی از محاکمه شاهدی بر حمایت همه جانبه غرب از تروریسم است.

محمد جواد هاشمی نژاد دبیر کل کانون هابیلیان معتقد است که "غرب برای داشتن جایگزین در مورد جمهوری اسلامی ایران بسیار در تنگناست و چیزی هم در چنته ندارد.غربی ها وقتی از گروهک منافقین حمایت می کنند و اجازه فعالیت به آنها می دهند به این مفهوم است که دستشان خالی است؛ از طرفی در طول بیش از ۳۶ سال اخیر که این گروه بدنام دست به جنایت و خیانت علیه ملت ایران زده است، آنها منابع فراوان مالی، لجستیکی و رسانه ای را در اختیار اینها قرار می دهند. وی تاکید دارد که فراموش نکنیم در حدود۲۰ سال قبل گروهک منافقین همزمان به بیش از ۱۰ سفارتخانه ایران در کشورهای اروپایی حمله کردند، بدون اینکه هیچ تبعاتی برای آنها داشته باشد و این نشان می دهد این کار در هماهنگی با سرویس های امنیتی غربی انجام شده است.

منافقین

آلبانی استراحتگاهی برای منافقین

منافقین پس از اخراج از عراق به اروپا و به ویژه آلبانی منتقل و در این کشور‌ مستقر شدند، همان طور که الیزابت ترودو"، معاون سخنگوی وزارت خارجه وقت آمریکا بلافاصله پس از انتشار خبر خروج منافقین از عراق در جریان یک کنفرانس خبری به همکاری دولت متبوعش برای انتقال اعضای این گروهک تروریستی به آلبانی اعتراف کرد، او علاوه بر قدردانی از دولت آلبانی و نخست‌وزیر این کشور به دلیل استقبال از اعضای گروهک منافقین ، بر ضرورت محافظت بین‌المللی از آن‌ها هم تاکید کرد!

اروپاییان در فرآیند انتقال منافقین از عراق به آلبانی نقش‌ مهمی داشتند، همچنان که "مریم رجوی" سرکرده این گروه تروریستی با صدور بیانیه‌ای از مقامات آمریکایی و اروپایی به ویژه "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان به دلیل کمک به انتقال اعضای این گروهک از عراق به آلبانی تقدیر کرد. پیش‌از آن هم نمایندگان پارلمان اروپا در اعلام موضعی عجیب بر ضرورت حمایت از گروهک تروریستی منافقین تاکید کرده بودند و "یان زهرادیل"، نماینده پارلمان اروپا از جمهوری چک هم اعلام کرده بود که  "اتحادیه اروپا باید با منافقین همکاری کند. "

برای اولین بار در بهار ۲۰۱۳ پس از توافق هیلاری کلینتون، وزیر وقت امور خارجه آمریکا با سالی بریشا نخست‌وزیر سابق کشور آلبانی، ۲۰۰ نفر از اعضای منافقین برای اولین بار از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی منتقل شدند و دولت این کشور در مواجهه با پیشنهاد کمک مالی از سوی دولت آمریکا و سازمان ملل حاضر به پذیرش تدریجی سایر اعضای این گروهک شد. هر چند منابع وزارت کشور آلبانی از بیان دقیق تعداد اعضای گروهک منافقین که وارد این کشور شده اند خودداری می‌کنند، اما صدای آمریکا در ماه فوریه گزارش داده بود، احتمالا شمار اعضای گروهک تروریستی منافقین که به آلبانی خواهند آمد بیش از ۳۰۰۰ نفر است.

منافقین

فرانسه میزبان چندین ساله از جنایتکاران منافق

میزبانی چندین‌ساله فرانسوی‌ها از سرکردگان منافقین و کمک‌های بی حد و اندازه آن ها به این گروهک تروریستی به عنوان یکی دیگر از کشورهای اروپایی تا جایی پیش رفت که سرکردگان آن ها در طول این چند سال با صدور بیانیه‌ هایی جداگانه و رسمی از مقامات آمریکایی و اروپایی تشکر کردند! چندی پیش هم براساس افشاگری یک منبع خبری عرب اعلام شد که علاوه‌بر حمایت گسترده سعودی‌ها از گروه‌های تروریستی القاعده، داعش و النصره، گروهک منافقین ماهانه ۸۲ میلیون دلار از دولت سعودی کمک مالی دریافت می‌کند.

۴۰ سال از حضور منافقین در اروپا و به ویژه فرانسه و حمایت دولت مرکزی این کشور از آن‌ها و دیگر گروهک‌های تروریستی ضدایرانی می‌گذرد و اقدامات آن‌ها از سال 2007 و پس از که «دادگاه استراسبورگ» به‌عنوان بالاترین مرجع قضایی اتحادیه اروپا منافقین را از فهرست گروهک‌های تروریستی خارج کرد و در سال ۲۰۰۹ هم وزرای خارجه ۲۷ کشور اتحادیه اروپا، در نشست بروکسل، منافقین را از «فهرست سیاه سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا» خارج کردند، وارد فصل جدید از دوران فعالیت خود شد.

برخی تحلیلگران بر این باورند که فرانسه با میزبانی از منافقین، گروهی که در هیچ جامعۀ دمکراتیک یا متمدّنی جایی ندارد، نقشی ریاکارانه و بی‌ثبات‌کننده ایفا می‌کند. همچنین گفته می شود سازمان منافقین تشکیلاتی کاملاً غیر قانونی است که وجود آن تماماً وابسته به حمایت کشور‌های مخالف ایران است و دولت فرانسه با گرفتار شدن در سردرگمی از یک سو به نظر می‌رسد مایل به برقراری روابط اقتصادی و سیاسی بهتر با ایران است و از سوی دیگر به گروهی منفور مانند سازمان مجاهدین خلق اجازه می‌دهد تا تجمّعاتی برگزار کرده  و آشکارا خواستار سرنگونی دولت قانونی و مردمی کشور شوند. 

ترورهای منافقین تاکنون چهرهای سیاسی مهمی را به شهادت رسانده است، حسین متفکر کارشناس مسائل بین الملل در این زمینه به باشگاه خبرنگاران گفته است که این گروه در ترور شخصیت های مهم ایرانی مانند آقای بهشتی و 72 تن از یارانش نقش اصلی را ایفا کردند. به علاوه در ایجاد ناامنی های بعد از انقلاب که موجب مرگ بسیاری از مردم بی گناه در کشورمان شد هم، نقش اساسی داشتند.

او براین باور است که حقوق بشر ملعبه ای در دست آمریکا شده تا هر گاه منافعشان اقتضا می کند مطابق با سلیقه و خواست خود از آن بهره می برد. وقتی از این زاویه به قضیه نگاه شود تفاوت در برخوردهای دوگانه آمریکا با مسئله حقوق بشر به طور کامل درک می شود.

کارشناس مسائل بین الملل تاکید می کند که آمریکا تحت عنوان حمایت از حقوق بشر به پشتیبانی و کمک از گروه های تروریستی مانند داعش و منافقین می پردازد و در برابر کشتار مردم بی گناه سوریه، یمن، عراق، افغانستان و ... سکوت اختیار می کند، درنتیجه حقوق بشر آمریکایی یعنی ابزاری برای تامین منافع این کشور در نظام بین المللی.

 

منافقین

لندن و حمایت همه جانبه از تروریست ها

انگلستان نیز همواره در گروه کشورهایی بوده که از منافقین حمایت کرده است. حمایت بریتانیا از تروریست‌ها با توجه به ارتباطات گسترده وهابیت، بابیت و بهائیت با انگلیسی‌ها و نقش مستقیم دستگاه اطلاعاتی لندن در رشد و پرورش این فرقه‌های ضاله بر کسی پوشیده نیست. برگزاری جلسات این گروهک در لندن، دیدار‌های نمایندگان پارلمان این کشور با اعضای این گروهک و دستور حدود یک دهه پیش وزارت خارجه بریتانیا مبنی‌بر خروج نام گروهک منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی و ممنوعه، نمونه‌هایی از حمایت و پشتیبانی بریتانیا از منافقین را نشان می‌دهد.

همچنین حمله به سفارت ایران در لندن، همزمان با حضور ولیعهد سعودی در این شهر که از طرف این گروه با همدستی و سکوت پلیس دیپلماتیک بریتانیا انجام شد، تنها نمونه‌هایی از حضور گروه‌های تروریستی و تفرقه‌افکن درانگلستان  است؛ گروه‌هایی که از تریبون‌ها و رسانه‌های رسمی بریتانیا، از جمله بی‌بی‌سی و اینترنشنال ترویج و حمایت می‌شوند.

حمایت گسترده و همه جانبه آمریکا و اروپا از این سازمان تروریستی که همچنان نماد سلاح را در آرم خود جای داده است! آنها و رهبرانشان کمترین تغییری در ایدئولوژی فرقه گرایانه و مبتنی بر مشی مسلحانه و خشونت آمیز خود نداشته اند، در نتیجه ادامه این حمایت ها  نشان از عزم جدی غرب برای تغییر حکومت در ایران دارد که این واقعیت برخلاف ادعا‌های آنان در رسانه‌ها و مجامع بین المللی است. از طرفی منافقین در تلاش هستند تا خود را به عنوان آلترناتیو دموکراتیک جمهوری اسلامی معرفی کنند که لازمه این اتفاق فراموشی جنایت‌های آنها در افکار عمومی بوده و به همین دلیل مسعود رجوی بیش از ۱۲ سال است از دیده‌ها پنهان شده است. واقعیت آن است که بسیاری از فعالیت‌های گروهک منافقین در کشور‌های غربی چه در حوزه تروریسم و چه در موارد متعدد دیگر جرم بین المللی محسوب می‌شود و قطعا  جرایم سنگینی متوجه منافقین خواهد بود، با این حال این تروریست ها همچنان به شدت مورد حمایت غربی‌ها  بوده و این کشور‌ها همیشه مانع از رسیدگی به جرائم آن‌ها می‌شوند.

 

گزارش از سید محسن حسینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
خدا همکاراش و خودش رو نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۱۲:۳۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر گروهک منافقین و مرگ برحامیان آنها مخصوصا آمریکا که همیشه حامی آنها بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۹:۴۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
خدا لعنت کند منافقین و حمایت کنندگان انها.
آخرین اخبار