پاکسازی کامل محیط اطراف عوارضی خرمدره در آزادراه زنجان - قزوین

رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره از پاکسازی کامل محیط اطراف عوارضی خرمدره در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد .

پاکسازی کامل محیط اطراف عوارضی خرمدره در آزادراه زنجان - قزوینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سلیمانی رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره گفت: در این برنامه پاکسازی بیش از  20نفر از کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست شهرستان خرمدره، شهرداری خرمدره و دوستداران محیط زیست حضور داشتند .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرمدره ادامه داد : حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است و تمیز نگه داشتن مبادی های ورودی وخروجی شهرعلاوه بر زیبایی منظر تضمین سلامت بهداشت را به دنبال دارد که همه باید در حفظ زیبایی محل زندگی خود کوشا باشیم.

وی افزود : از مسافران  انتظار داریم در خودروهای خود کیسه های مخصوص زباله داشته باشند تا از رها سازی و پراکندگی زباله در مسیر های مختلف( اطراف جاده ها، ورودی و خروجی شهرها، حاشیه رودخانه ها، تفرجگاهها و...) جلوگیری شود و از مسئولین و متولیان نیزانتظارمی رود با برنامه ریزی و اقدام لازم از جمله تعبیه سطل های زباله و نصب تابلوهایی آموزشی در این راستا گام بردارند.

سلیمانی ضمن تشکر از شرکت کنندگان در برنامه پاکسازی محیط اطراف عوارضی خرمدره در آزادراه زنجان – قزوین؛ گفت :به همت کارکنان اداره محیط زیست شهرستان ، شهرداری خرمدره و دوستداران محیط زیست مقدار قابل توجهی زباله از این محل جمع آوری و به محل دفن زباله خرمدره انتقال یافت.

انتهای پیام/ن

پاکسازی محیط اطراف عوارضی خرمدره در آزادراه زنجان – قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.