معدوم سازی ۲۳۰۰ کیلو آبلیمو و آبغوره غیر بهداشتی در بروجرد

مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: ۲۳۰۰ کیلو آبلیمو و آبغوره غیر بهداشتی و غیر مجاز که در یک کارگاه خانگی تهیه شده بود کشف و معدوم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  "مظفر بازگیر" مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: یک کارگاه خانگی در حیاط خانه خود از ضایعات لیمو و غوره اقدام به تهیه آبلیمو و آبغوره می‌کرد که این اقدام کاملا غیر مجاز است.

وی اضافه کرد: متاسفانه آبلیمو و آبغوره‌هایی که از ضایعات لیمو و غوره تهیه می‌کرد را در بطری‌های پلاستیکی که چندین بار مورد استفاده قرار گرفته بودند قرار می‌داد که این کار نیز غیر بهداشتی است.

به گفته وی از این کارگاه خانگی ۲۳۰۰ کیلو آبلیمو و آبغوره غیر بهداشتی کشف و معدوم شد.

بازگیر از پلمب پنج واحد متخلف عرضه مواد غذایی و خوراکی در بروجرد خبر داد و افزود: پنج واحد متخلف عرضه مواد غذایی و خوراکی در بروجرد به دلیل استفاده از رنگ‌های غیر مجاز و  رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمب شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط بازرسین بهداشتی ۲ بستنی فروشی، ۲ رستوران و یک واحد لبنیاتی به دلیل عدم رعایت بهداشت و استفاده از رنگ غیر مجاز در رستوران پلمب شدند.

وی اضافه کرد: نمونه برداری‌های لازم از این واحد‌های صورت گرفته که مشخص شد از رنگ‌های غیر خوراکی استفاده کرده اند و بلافاصله این واحد‌ها پلمب شدند.

انتهای پیام/د

 کشف و معدوم سازی آبلیمو و آبغوره غیر بهداشتی

برچسب ها: غذا و دارو ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.